صادرکننده روغن زرد گوسفندی

صادرکننده روغن زرد گوسفندی از فعالان عرصه تجاری و بازرگانی است که با شناخت و تجربه ای که از بازارهای بین المللی دارد به عرضه این محصول در دیگر کشورها نموده و توانسته جایگاه آن را در این بخش از بازار حفظ کند، مشتری نیز می تواند روغن اعلا را در بهترین طعم و تازگی تهیه نموده و ضمن بهره مندی از کیفیت آن سود خوبی را از قیمت های مناسبی که ارائه می شود نصیب خود کند.

صادرکننده روغن زرد گوسفندی

مواد مغذی موجود در روغن زرد گوسفندی

مواد مغذی موجود در روغن زرد گوسفندی روغن زرد گوسفندی دارای ویتامین های آ، ای و دی بوده که اسیدهای چرب امگا۳ نیز از چربی های چند اشباع نشده است که در آنها وجود دارد، همچنین دارای بوتریک اسید و اسیدلینولئیک کونژوگه نیز از ترکیبات مهم آن می باشد.

روغن گوسفندی دارای اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه و متوسط است که به انرژی تبدیل می شود و از افزایش وزن نیز جلوگیری می کند، همچنین به دلیل اینکه فاقد شیر و لاکتوز است برای بیمارانی که از عدم تحمل لاکتوز رنج می برند مفید بوده و اسیدهای چرب آن کاهش دهنده کلسترول بد است و سلامت قلب و عروق را تضمین می کند.

بوتریک اسید موجود در روغن حیوانی التهابات دستگاه گوارش را برطرف نموده و به درمان یبوست نیز کمک می کند که کاروتنوئید و ویتامین آ موجود در آن نیز رادیکال های آزاد را از بین برده و خاصیت ضد سرطانی دارد، علاوه بر آن برای بینایی مفید بوده و سیستم ایمنی را تقویت می کند که فرد دچار سرماخوردگی نخواهد شد همچنین جوانسازی پوست و درخشندگی آن را بر عهده دارد.

پخش مستقیم روغن زرد گوسفندی

پخش مستقیم روغن زرد گوسفندی پخش مستقیم روغن زرد گوسفندی ارگانیک در بازار به صورت عمده و در اقصی نقاط کشور انجام می شود که وجود این تامین کننده سبب شده دسترسی مشتری به این محصول راحت تر شود، لذا به دلیل اینکه به صورت تیراژ بالا و بدون واسطه ارائه می شود از قیمت های باصرفه نیز برخوردار می باشد.

روغن زرد طبیعی گوسفندی از کره تهیه می شود که برای تهیه آن کره را بر روی شعله ملایم قرار می دهند تا مایع آن تبخیر شود و در اینصورت روغن آن باقی می ماند، لذا در این روغن اثری از دوغ یا شیر نخواهد بود به همین دلیل است که اگر در بیرون از یخچال نگهداری شود دچار فساد نخواهد شد و حتی سال ها می توان آن را بیرون از یخچال نگهداری کرد.

روغن گوسفندی اصل در زمان کمی ذوب می شود و هر چه این روغن قدیمی تر باشد رنگش زردتر و عطرش تندتر است که برای نگهداری از آن نیز بهتر است روغن را در ظرف شیشه ای یا پلاستیکی بریزیم، لذا اگر این روغن از میش گرفته شده باشد خوش طعم تر و مقوی تر از نوعی است که از بز گرفته شده است.

1

  1. سلام امیدوارم خوب و خوش باشین لطفا برای سایت قیمت های کالا ها رو در نظر بگیرین و به صفحات اضافه کنین چون وقتی میخوایم خرید داشته باشیم باید از قیمت اطلاع داشته باشیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما