صادرات کلی قارا بختیاری کیلویی

قارا بختیاری یکی از محصولاتی است که با طعمی شیرین و دوست داشتنی و از انواع بهترین و تازه ترین مواد اولیه با مقدار بسیار زیادی از پروتئین و کلسیم و فسفر و انواع ویتامین تولید و به همین دلیل این میان وعده‌ بسیار مقوی بسیار مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی ق ار گرفته است و بسبار ی از کشور ها این کالا را جز کالاهای درخواستی خود و به عنوان محصولی وارداتی تقاضا می کنند.

صادر کننده قارا بختیاری کیلویی این محصول بسیار با اهمیت و با کیفیت را به صورت صادرات کلی و با قیمت بسیار عادلانه و مناسب در اختیار تمام متقاضیان خارجی قرار داده است.

صادرات کلی قارا بختیاری کیلویی

مزایای استفاده از قارا بختیاری برای کنترل فشار خون

مزایای استفاده از قارا بختیاری برای کنترل فشار خون همان طور که می دانید یکی از ارکان غذایی و واجبات که در طول روز باید از انواع آن و به مقدار کافی استفاده کنیم انواع لبنیات است و قارا بختیاری بسيار خوشمزه و پر طرفدار یکی از انواع مواد تولید شده با ماده اصلی لبنی است این محصول عالی دارای انواع مواد مقوی و مغذی مورد نیاز بدن است و به تنهایی بسیاری از نیاز های اولیه بدن را مرتفع می سازد.

با خورن روزانه مقداری از قارا بختیاری به عنوان یکی از میان وعده های خود شما اگر از فشار خون یا چربی خون بالایی برخوردار هستید می توانید این معضل را کنترل و فاز فشارخونی متعادل برخوردار شوید این محصول فشار خون شما و سلامت قلب و عروق شما را تضمین می کند و به این منظور شما می توانید از خرید قارا کیلویی بهره مند و ار طعم عالی و خواص بی نظیر این شیرینی سنتی بختیاری بهره ببرید.

طرز تهیه قارا بختیاری درجه یک

طرز تهیه قارا بختیاری درجه یک برای تهیه قارا بختیاری درجه یک می توان از شیر گاو و یا گوسفند و بز استفاده کرد ولی بهترین گزینه برای انجام این کار استفاده از شیر گوسفند است شیر گوسفند دارای طبعی گرم و طعمی بسیار لذیذ و چربی متعادل است که سبب بهتر شده طعم قارا می شود شما می توانید شیر گوسفند تازه را روی اجاق بگذارید و به آن به انداره کافی حرارت بدهید و قبل از اینکه شیر به جوش آید از مخمر استفاده تا شیر را به پنیر تبدیل کنید بعد که شیر به صورت دلمه در آمد.

پنیر را داخل کیسه نخی بریزید و آب پنیر به دست آمده را روی حرارت قرار دهید تا رفته رفته آب پنیر شروع به سفت شدن کند آن وقت از شکر یا عسل و یا از انواع شیره و چکیده میوه هایی مانند انگور یا توت ومانند آن استفاده و قارا آماده است این محصول را وقتی که کمی حرارت خود را از دست داد پهن و به صورت رشته ای برش می دهند و در آرد می غلطانند.

توزیع مستقیم قارا بختیاری کیلویی

توزیع مستقیم قارا بختیاری کیلویی تولید کننده قارا بختیاری کیلویی این محصول بسیار با کیفیت و مرغوب را از انواع مواد اولیه با ارزش غذایی بسیار بالا و عالی تهیه و قارا را به صورت فله توزیع و در اختیار تمام افراد قرار داده تا تمام مردم بتوانند از یک کالای اصیل و با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب و منطقی استفاده کنند این شیرینی سنتی بسیار مطلوب و مناسب تمام رنج های سنی است.

تولید کننده قارا بختیاری این محصول خوراکی بی نظیر را با قیمتی بسیار عادلانه و منصفانه در اختیار تمام متقاضیان داخلی و به صورت قارا صادراتی در اختیار تمام درخواست کنندگان خارجی قرار داده است.

و شما می توانید از این محصول طبیعی و پر خاصیت بسیار مناسب و ارزان‌تر استفاده کنید اگر تمام واسطه ها ا حذف و قارا را به صورت مستقیم خریداری نمایید و یا اگر به انواع این کالا در اندازه و مقدار بسیار زیاد نیاز دارید بهتر است تا از خرید خود به صورت عمده و کلان استفاده تا در آن صورت بتوانید از پایین ترین نرخی که تولید کننده روی کالای خود در نظر گرفته است بهره مند شوید.

34

  1. سلام و وقت بخیر
    من مطالب سایت شما رو مطالعه کردم خیلی مفید و جامع بودم من چطور میتونم سفارش خودم و ثبت کنم ممنون میشم اگر که راهنماییم کنید

  2. سلام قارا بختیاری برای فشار خون روزانه بخوره بعضیا میگن قرا نمک داره باید مصرف نکنه این درسته؟

  3. سلام و درود وقتتون بخیر شما فروش حضوری برای این نوع از محصولتون رو هم دارین؟ یا فقط به صورت آنلاین و اینترنتی میشه سفارش داد؟ قیمت هاتون رو هم داخل سایت قرار بدید تا بتونیم به شکل بهتری خریدمون رو انجام بدیم ممنون از شما و پشتیبانی سایت معتبر تون

  4. به نظر اینجانب خرید از سایت ها و فروشگاه هایی که به صورت تخصص بر روی یک محصول خاص فعالیت دارند به دلیل اشراف فروشنده بر روی آن محصول و کالا، می تواند بسیار با اطمینان انجام شود چونکه خود فروشنده تمام بررسی ها از نظر کیفیت و قیمت را به صورت تخصص و حرفه ای برروی آن محصول انجام داده است.

  5. با سلام وعرض ادب این سایت محصولات با سطح کیفی ممتاز را با قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان ارسال می کند. از این مجموعه بسیار عالی حتما خرید کنید و تجربه خرید اسان و با کیفیت داشته باشید.

  6. این محصول در واقع همون قارقرووت هستش که با مصرف اون شما میتونید به درمان فشار بالای خون کمک بکنین

  7. من اصلا اسم این محصول به گوشم هم نخورده بود و بدام جالب بود که بخوام سفارش بدم

  8. سلام روزتون بخیر و خوشی
    ببخشید از این قارا بختیاری ها همون طعم و مزه ی قاراقوروت که همه جا پیدا میشه و داره یا اینکه طعم جدید و متفاوتی نسبت به اون قاراقوروت و داره ممنون میشم پاسخ بدید چون من قصد خرید از مجموعه شما رو دارم و منتظر پاسخ شما هستم

  9. با سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بسته بندی محصول به چه صورتی انجام میشه؟ لطفا توضیح بدید.

  10. سلام وقت بخیر
    میخواستم در مورد بیمه و شرایط هزینه این محصول توضیح دهید
    ممنون از لطفتون

  11. سلام … عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

  12. سلام ممنون از سایت خوبتون در واقع رقابت در دنیای فعلی بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته ،آرزوی موفقیت دارم برای شما. ممنون

  13. قارا بختیاری طعمی شیرین دارد و دارای پروتئین و کلسیم و فسفر و انواع ویتامین و … است و همچنین ارزش غذایی بسیار بالا دارد

  14. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون خیلی برای فشار خون عالی هست آشناهای من استفاده کردن و خیلی تبلیغ شما رو کردند امیدوارم که همیشه موفق باشید اگر قیمت و کیفیت کارتون عالی بود ازتون همیشه خریداری میکنم ممنونم از سایت خوبتون با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما

  15. تا حالا از این محصول استفاده نکردم
    از اونجایی که کلا از سایت شما خرید میکنم و راضیم ازتون حتما این یکی هم امتحان میکنم

  16. این محصول فقط در چهار محال و بختیاری به فروش میرسه؟ نمونه مشابه نداره؟ برای خرید لازمه از همین مجموعه اقدام کنم؟

  17. به نظرم اگه بتونین بسته بندی های خوبی ارائه بدین و ارزش افزوده ایجاد کنین میتونین تو بحث صادرات این محصول به درآمدهای بیشتری برسین .

  18. سلام وقت بخیر
    با خوردن روزانه مقداری از قارا بختیاری به عنوان یکی از میان وعده های خود شما اگر از فشار خون یا چربی خون بالایی برخوردار هستید می توانید این معضل را کنترل و فاز فشارخونی متعادل برخوردار شوید این محصول فشار خون شما و سلامت قلب و عروق شما را تضمین می کند

  19. قارا بختیاری از نظر طعم و مزه و کیفیت معروف هست و به طور همیشگی طرفداران خود رو حفظ کرده است

  20. با سلام و خداقوت
    خرید و مصرف این محصولا هم از این جهت که طبیعی هستند و هم از این جهت که برای سلامتی مناسب هستند خیلی خوب است.

  21. همان طور که می دانید یکی از ارکان غذایی و واجبات که در طول روز باید از انواع آن و به مقدار کافی استفاده کنیم انواع لبنیات است و قارا بختیاری بسيار خوشمزه و پر طرفدار یکی از انواع مواد تولید شده با ماده اصلی لبنی است این محصول عالی دارای انواع مواد مقوی و مغذی مورد نیاز بدن است و به تنهایی بسیاری از نیاز های اولیه بدن را مرتفع می سازد.

  22. سلام،بنده مرکز پخش دارم و قصد خرید عمده این محصول دارم،
    میخاستم بدونم فروش به صورت عمده هم دارین؟قیمت ها برای فروش عمده به چه شکل؟
    و اینکه آیا برای فروش عمده قیمت ها متفاوت؟و آیا فروش کلی ارسال رایگان؟

  23. سلام وقت بخیر من خرید داشتم راضی بودم. برایتان موفقیت و سلامتی آرزو میکنم

  24. سلام با توجه به توضیحاتی که در سایت قرار دادید بسیار ترغیب به خرید قارا بختیاری از مجموعه شما شدم چون به طور تخصصی بر روی این محصول فعالیت می کنید. یکی از همکارانم به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که ارائه می دهید خرید از مجموعه شما رو به من توصیه کرد ، من که بسیار راضی بودم امیدوارم موفق باشید.

  25. سلام. یکی از ارکان غذایی و واجبات که در طول روز باید از انواع آن و به مقدار کافی استفاده کنیم انواع لبنیات است و قارا بختیاری بسيار خوشمزه و پر طرفدار یکی از انواع مواد تولید شده با ماده اصلی لبنی است این محصول عالی دارای انواع مواد مقوی و مغذی مورد نیاز بدن است و به تنهایی بسیاری از نیاز های اولیه بدن را مرتفع می سازد.

  26. با خوردن روزانه مقداری از قارا بختیاری به عنوان یکی از میان وعده های خود شما اگر از فشار خون یا چربی خون بالایی برخوردار هستید می توانید این معضل را کنترل و فاز فشارخونی متعادل برخوردار شوید این محصول فشار خون شما و سلامت قلب و عروق شما را تضمین می کند و به این منظور شما می توانید از خرید قارا کیلویی بهره مند و ار طعم عالی و خواص بی نظیر این شیرینی سنتی بختیاری بهره ببرید.

  27. با سلام
    قره قروت بدون ناخالصی اغلب از ماست چکیده بدون آب و دوغ به دست می آید، اغلب کسانی که در حوالی دامداری های بزرگ زندگی می کنند یا خانواده هایی که دارای دام محلی هستند، اقدام به ساخت این خوراکی خوش طعم می نمایند.

  28. به به یکی از خوشمزه ترین خوراکی های سالم که میشه برای بچه ها تهیه کرد همینه

  29. سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز
    که با تلاش این سایت بی نظیر را اداره می کنید.
    بسیار باعث افتخار هست که با سایت شما آشنا شده ام و این امکان دارم که از سایت شما خریداری کنم فقط در بعضی موارد در سایت هیچ اشاره ای نشده است
    مثل قیمت محصولات؟ مثل نوع پرداخت هزینه؟

  30. قارابشکن دارای طعم های مختلف است، زیرا خود آب پنیر طعم ترش و شوری دارد، از طرفی نیز نوعی شیرین کننده به آن افزوده می شود تا طعم آب پنیر را خنثی کند؛ تولید کنندگان با افزودن مواد اولیه و طعم دهنده های دیگری به قارابشکن هم ارزش غذایی آن را بالاتر می برند و هم طعم را بهبود می بخشند تا مصرف کنندگان با هر نوع ذائقه ای بتوانند آنها را میل کنند.

    قارابشکن بسته بندی به واسطه ویژگی های خاص خود مورد توجه مشتریان خارجی زیادی نیز قرار گرفته است، به همین خاطر است که روز به روز به صادرات این محصول نیز افزوده می شود؛ قارابشکن صادراتی و ممتاز تنها به بازارهای خارجی ارسال نمی شود، بلکه در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار می گیرد تا نیازهای آنها نیز به بهترین شکل و با بهترین نوع قارابشکن رفع گردد.

  31. این محصولو اگه از طریق این سایت تهیه کنید هم کیفیت محصولو تضمین کردید و هم با قیمت مناسبی این محصول رو تهیه کردید.

  32. میشه محصولاتتون رو به صورت چکی هم خریداری کرد؟ اگه میشه شرایطشو بهم اطلاع بدید. ممنون

  33. با خورن روزانه مقداری از قارا بختیاری به عنوان یکی از میان وعده های خود شما اگر از فشار خون یا چربی خون بالایی برخوردار هستید می توانید این معضل را کنترل و فاز فشارخونی متعادل برخوردار شوید این محصول فشار خون شما و سلامت قلب و عروق شما را تضمین می کند و به این منظور شما می توانید از خرید قارا کیلویی بهره مند و ار طعم عالی و خواص بی نظیر این شیرینی سنتی بختیاری بهره ببرید.

  34. چه کشورهایی طرفدار محصول هستند لطفاً معرفی کنید تا من بتونم این محصول رو به کشورهایی که به راحتی ارسال کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما