صادرات کلی قارا بختیاری ارزان

گاراژ بختیاری یکی از انواع لبنیات است که به رنگ سیاه یا قهوه ای و مزه ای ترش دارد و یکی از بهترین سوغاتی های استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد.اگر قصد خرید تارا بختیاری را دارید به سایت کارشناسان ما مراجعه کنید که یکی از مراکز صادرات کلی قارا بختیاری ارزان می باشد و این محصول را با بهترین کیفیت و مرغوبیت و مناسبترین قیمت و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

صادرات کلی قارا بختیاری ارزان

بهترین نوع قارا بختیاری چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نوع قارا بختیاری چه ویژگی هایی دارد؟ قارا بختیاری یکی از سوغاتی های استان چهارمحال و بختیاری می باشد که طرفداران زیادی دارد ویکی از انواع لبنیات به رنگهای سیاه یا قهوه‌ای و بعضی مواقع سفید یا زرد می‌باشد که مزه ای ترش دارد و از ماست یا دوغ محلی به دست می آید.در کشور و در چندین شهر از ایران فرآورده لبنی تولید می‌شود و به نام‌های مختلفی به بازار عرضه می گردد در استان اصفهان به آن قارا و در شیراز و شمال خراسان به نام قره قروت شناخته می شود.

یکی از مراکز مهم و اصلی تهیه قارا یا سیاه کشک در کشوردر شهرکرد می باشد این محصول در هر کدام از استانها که تولید می شود اسم خاصی دارند و هر کدام به نوع مخصوص خود این تارا یا قره قروت را درست میکنند.قره قروت به دو دسته تقسیم می شوند ماستی و دوغی. ماستی از جوشاندن آب ماست پس از اینکه در کیسه ریخته می‌شود به دست می‌آید و دوغی از جوشاندن آب دوغ پس از اینکه در کیسه ریخته می شود و همچنین قیمت قره قروت ماستی دو برابر قره‌قروت دوغ می باشد.

بهترین نوع قارا بختیاری و ویژگی های آن می‌توان به این که حاوی پروتئین و کربوهیدرات چربی زیاد و برای پیشگیری از پوکی استخوان بسیار مفید می باشد برخلاف بقیه ترشی ها پایه لبنی دارد.

فواید مصرف قارا برای جذب کلسیم بیشتر در بدن

فواید مصرف قارا برای جذب کلسیم بیشتر در بدن از خواص و فواید مصرف قارا می توان به این که مانند دیگر لبنیات برای پیشگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است و حاوی پروتئین کربوهیدرات و چربی زیادی می باشد و همچنین بخشی از انرژی مورد نیاز بدن را در طول روز تامین می‌کند و باعث جذب کلسیم بیشتر در بدن می‌شود و نقش ساختاری در بدن به ویژه در عضلات دارد و به رشد و استحکام استخوان ها کمک زیادی می کند.


قارا سرشار از آهن و کلسیم می‌باشد و برای انواع آش و خورش و حتی مصارف دارویی از آن استفاده می کنند و مواد لازم برای تهیه این محصول آب ماست ،شیرین بیان چند شاخه.

توزیع کننده انواع قارا بختیاری ارزان

توزیع کننده انواع قارا بختیاری ارزان توزیع کننده انواع قارا بختیاری ارزان این محصول را کاملاً به شکل بهداشتی و و ارگانیک تهیه و به بازار عرضه می‌کنند قارا ارزان یکی از انواع قارهایی است که تولید و به بازار عرضه می گردد و با طعم ترش ،شیرین، ملس و با کیفیت و پنج طعم خوشمزه تولید و به دست مصرف کننده می رسد. و این محصول به شکل لواشک در بسته بندی های کوچک و کاملاً بهداشتی قرار دارد و از نظر کیفیت و مرغوبیت در سطح بالایی برخوردار می باشد.

قارا صادراتی از انواع قاره هایی میباشد که در کشور تولید و با کیفیت بسیار عالی به بقیه کشورها صادر می گردد و به دلیل خاصیت درمانی این محصول بسیار مورد استقبال قرار گرفته است خوردن قارا می‌تواند به بالا بردن سیستم ایمنی بدن انسان کمک کند و همچنین به مقاومت بدن کمک زیادی می کند و به افرادی که در طول روز فعالیت های زیادی دارند ونیاز به میزان کالری بسیار زیادی برای بدن خود می باشند می‌توانند از قارا استفاده کنند.

عرضه کننده قارا این محصول را با بهترین کیفیت و مرغوبیت و از مواد کاملا طبیعی تهیه و آن را تولید می‌کند این مواد در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و باکیفیت به دست مصرف کننده می رسد برای خرید این محصول می توانیم آن را از طریق اینترنتی و با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب تهیه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما