صادرات کره حیوانی فله

کره یکی از محصولات لبنی می باشد و از شیر گاو ها و گوسفندان تهیه می شود. و کره حیوانی فله را می توان در گاوداری ها و دامداری ها تهیه کرد و آن را برای بازار های خارجی و داخلی ارسال کرد. صادرات کره حیوانی فله را می توان از طریق فضای مجازی انجام داد و از طریق سایت های معتبر آن را ثبت سفارش کرد و در اسرع وقت، محصولات را درب منزل تحویل گرفت.

صادرات کره حیوانی فله

کره حیوانی تازه معجزه ای برای تقویت بدن

کره حیوانی تازه معجزه ای برای تقویت بدن کره حیوانی فله طبیعی دارای خواص بیشماری است و حتی به عنوان دارو برای بدن عمل می کند این کره مانند معجزه عمل می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. و بیماری را از ما دور می کند. همچنین این کره ها برای نرم کردن دستگاه گوارش استفاده دارد و از یبوست جلوگیری می کنند.

کلسیم موجود در این کره ها برای استخوان ها مفید می باشد و لثه و دندان ها را سالم نگه می دارد. از این کره در تهیه روغن های حیوانی استفاده می شود. با مصرف مداوم این کره ها بیماری ها از بدن دفع‌ می گردد و بدن در مقابل مریضی ها تقویت می گردد.

همچنین مصرف این کره ها برای بیماران قلبی توصیه می گردد و از مسدود سازی و کپ شدن عروق بدن جلو‌گیری می کند. و سلامتی قلب را در پی دارد. تولید این کره ها در گاوداری ها و حتی به روش سنتی کاملا سالم می باشد و در آن از مواد نگهدارنده استفاده نمی گردد.

صادرات مستقیم کره حیوانی فله

صادرات مستقیم کره حیوانی فله کره حیوانی صادراتی بهترین و تمیزترین نوع کره ها می باشد که به صورت فله انجام می شود همچنین آن ها را بر حسب کیلو به فروش می رسانند. این کره ها را پس از آن که به تولید انبوه رسید در سایت های مجازی معرفی می کنند و سفارشات خرید آن ها را در سایت های معتبر ثبت می کنند و اقدام به ارسال این محصولات می کنند.

در خرید و فروش اینترنتی مصرف کننده به طور مستقیم با خود تولید کننده ارتباط بر قرار می سازد و صادرات مستقیم کالا صورت می گیرد که سبب کم شدن هزینه ها می گردد زیرا واسطه های بازار از بین می روند و چون همه چیز مجازی انجام می شود مدت زمانی نیز صرف این خرید و فروش نمی شود و شخص می تواند در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کند. و هدف سایت ها کمک به مشتریان و خرید آسان می باشد.

کره های حیوانی بخاطر داشتن فواید بسیار هم در داخل و هم در خارج از کشور تقاضای زیادی دارند و ارسال آن ها برای بازار های خارجی سود زیادی دارد.

2

  1. سلام برای ارسال کره ها چطور اقدام میکنین چون واقعا شرایط ارسال خاصی لازم دارن و به سرعت میتونن خراب یا فاسد بشن و دیگه قابل استفاده نیستن

  2. بهتر نیست بجای اینکه کره حیوانی را به صورت فله صادر کنید اون رو در بسته بندی های مناسب و بر اساس سلیقه مشتری های خارجی قرار بدید و با قیمت بهتر و مناسب‌تری به فروش برسانید کشورهای خارجی در این زمینه بسیار زرنگ هستند و محصول را از شما به صورت فله خریداری می‌کنند و آن را در بسته بندی های متفاوت و شیک قرار داده و چندین برابر قیمت به دیگر کشورها به فروش می رساند بهتر است که شما هم از اول هم این کار را انجام بدین تا بتونید سود خودتون رو چند برابر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما