صادرات مستقیم قارابشکن محلی عمده

صادرات مستقیم قارابشکن محلی عمده به صورت آنلاین از طریق این مجموعه تخصصی انجام می گیرد. این محصول به کشور های مختلف از جمله عراق، عربستان، ترکیه، ایتالیا و فرانسه انجام می گیرد. قاربشکن جزء بهترین و سالمترین نوع فرآورده های لبنی می باشد و به عنوان سوغات در بسیاری از شهر ها به فروش می رسد. برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

صادرات مستقیم قارابشکن محلی عمده

طرز تولید قارابشکن محلی شیرین

طرز تولید قارابشکن محلی شیرین قارابشکن محلی شیرین با شیر گوسفند تولید می شود و بسیار خوشمزه و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. بعد از گرم شدن شیر و اضافه کردن مایه پنیر آن را در یک پارچه نخی ریخته و با قرار دادن یک جسم سنگین بر روی پارچه به مدت 4 تا 5 ساعت آب پنیر از آن خارج می شود. آب پنیر به دست آمده را حرارت داده و به آن آب شکر اضافه کنید و سپس بر روی آرد پهن کنید و به صورت قالب قالب یا رشته رشته برش دهید.

قارابشکن منبع خوبی از کلسیم و پتاسیم می باشد و برای تقویت استخوان ها کمک نموده و همچنین دارای مقادیر بسیار زیادی پروتئین، کربوهیدرات و چربی می باشد و نقش ساختار و استحکامی در بدن دارد. قند موجود در قارابشکن از نوع لاکتوز بوده و از بهترین قند طبیعی بوده و انرژی کمتری نسبت به قند معمولی دارد.

مصرف قارابشکن برای افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز شیر می باشند مفید بوده و مشکلی ایجاد نمی کند. از مهمترین خواص آن درصد پایین چربی آن است و برای افراد که اضافه وزن و چربی خون دارند. این محصول دارای مقادیر بسیار خوبی کلسیم بوده و باعث استحکام استخوان ها شده و به استحکام دندان ها کمم بسیار خوبی می کند.

خاصیت ضد سرطانی داشته و از سرطان روده بزرگ جلوگیری نموده و همچنین به دلیل داشتن املاح و مواد مغذی با بیماری های عفونی مبارزه می کند. و حاوی مقادیر بسیار زیادی اسید های آلی بوده و باعث ضد عفونی دستگاه گوارش شده و از یبوست و بواسیر پیشگیری می کند.

فروشندگان قارابشکن محلی عمده

فروشندگان قارابشکن محلی عمده فروش قارابشکن محلی به روش های گوناگونی در سراسر بازار جهانی انجام می گیرد. این محصول با طعم شیرین و محبوبیت خوبی در میان قره قروت یافته است و همواره مورد استقبال بالایی قرار گرفته است. این محصول از آب پنیر و بدون نمک با آب شکر تولید شده و حاوی مقادیر بسیار زیادی کلسیم و آهن می باشد.

در هنگام خرید این محصول به مواد اولیه تولیدی آن توجه کنید در زمان های گذشته از شیره توت برای شیرینی قارابشکن استفاده می شد و امروزه به دلیل گران شدن از شکر استفاده می شود. این معجون شیرین ملس به دلیل نرم بودن بعد از آماده سازی با آرد مخلوط می شود تا بهم نچسبند. تولید قارابشکن محلی به دو روش سنتی و مکانیزه انجام می گیرد.

این نوع محصول برای زنان باردار که به آهن و ملسیم نیاز دارند بسیار توصیه می شود. و به عنوان تنقلات در میان وعده استفاده می گردد و باعث خونسازی بدن می شود. برای خرید عمده این محصول با قیمت ارزان می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما