شرکت فروش کشک چهارمحال و بختیاری

در شهر چهار محال و بختیاری، با داشتن زمین های سرسبز و خرم باعث شده تا گوسفندان با مصرف علف های تازه بهترین شیر را برای تولید لبنیات داشته باشند.

خریداران گرامی جهت خرید کشک چهارمحال و بختیاری بایستی درفصل تابستان به این شهر مراجعه نموده تا بهترین لبنیات را خریداری نمایید.

کشک خشک و کشک پاکتی دهکده خرم از فراورده های لبنی که مصرف آن در کل دنیا اهمیت ویژه دارد این نوع مواد هم با طعم ترش و خوشمزه خود در انواع غذاهای مختلف ایرانی استفاده می شود.

شرکت های زیادی به خرید و فروش کشک چهارمحال و بختیاری می پردازند و هر کدام از آنها محصولات خود را با توجه به کیفیت و وزنی که دارند بفروش می رسانند.

شرکت فروش کشک چهارمحال و بختیاری

فواید کشک برای سلامتی بدن

فواید کشک برای سلامتی بدن در قسمت زیر درباره فواید کشک برای سلامتی بدن می پردازیم:

  1. رفع کننده تیرگی دور چشم
  2. ترمیم کننده و پاکسازی کننده سلول های مرده پوست
  3. کاهش دهنده چین و چروک پوست و جوانسازی پوست
  4. درمان کننده آفتاب سوختگی و از بین بردنده لکه‌ های قهوه‌ای پوست
  5. درمان کننده عفونت پوستی ( خاصیت ضد عفونی )
  6. کاهش دهنده احساس گرسنگی
  7. درمان کننده شوره سر
  8. و …

انواع کشک محلی که در بازار موجود است: کشک مایع محلی و کشک خشک محلی. به دلیل کلسیم و پروتئین موجود در کشک می توان گفت برای افرادی که در سن رشد هستند و یا زنان باردار و شیرده و ورزشکاران و سالمندان بایستی در برنامه غذایی خود مصرف آن را بیشتر بگنجانند.

کشک انواع مختلفی دارد و به رنگ های متفاوتی در بازاریافت می شود برخلاف ماست که فقط به رنگ سفید در بازار موجود است:

  • کشک خاکستری یا همان چدنی: بیشتر به دلیل اینکه در ظروف چدنی تهیه شده به این نام معروف شده است. بسیار غذای مغذی و سیر کننده است و غذای مردم خراسان جنوبی می باشد.
  • کشک زرد: مردم خراسان جنوبی کشک زرد را از ماست گوسفندی برای فصل سرما تهیه می کنند.
  • کشک : این کشک تازه و بدون نمک و چربی آن از خامه کمتر بوده بعضی از افراد مناطق جنوب آن را همراه خرما مصرف می کنند.
  • کشک خشکو: چون نمی ‌توان خشک شده آن را مصرف کرد. بعضی از جنوبی ها، خشکوی خیس کرده و آن را با خرما میل می کنند.
  • کشک سویا: نوع جدیدی از کشک در صنایع غذایی است که برای تهیه آن از پروتئین سویا استفاده می شود و به دلیل اینکه از قیمت پایین و مناسبی برخوردار است متقاضی زیادی دارد.

مشخصات کشک چهارمحال و بختیاری

مشخصات کشک چهارمحال و بختیاری مشخصاتی درباره اینکه کشک چهارمحال و بختیاری چگونه تهیه می شود و به دست مصرف کننده ها می رسد را در این قسمت توضیح مختصری می دهیم:

کشک در واقع فرآورده فرعی شیر است، کشک از ماست و دوغ بدست می آید. ماست محلی را به شکل دوغ در آورده و پس از کره گیری به روش سنتی با جوشاندن دوغ ماده نرم بدست آمده را به شکل قلمی و گرد و یا به شکل های دیگر در آورده و در معرض نور خورشید خشک می کنند.

این محصول یعنی کشک خشک در بدنسازی دارای خواص شگفت انگیزی بوده و با خواص باورنکردنی که دارد تبدیل به یک فراورده لبنی پرطرفدار شده است.

کشک بدست آمده از شیر بز، گاو، میش، گوسفندی بدست می آید و قیمت هر کدام متفاوت از دیگری می باشد. میزان انرژی صد گرم کشک برابر ۱۰۵ تا ۱۲۰ کیلو کالری می باشد.

کشک به عنوان یک مواد لبنی محصول کاملا ایرانی است و تنها در ایران تهیه می شود. کشک مایع نیز در حقیقت از ساییده و رقیق شدن کشک خشک درست می شود.

کشک یک ماده غذایی معجزه آسایی است که در آش، کشک بادمجان، کله جوش و … مورد استفاده قرار می گیرد وقتی
که کشک مقوی در این غذا ها استفاده می کنند نه تنها غذا را لذیذ و مقوی می کند بلکه مصرف آن نیز بسیار برای مصرف کننده ها سودمند است.

بهتر است فروشندگان و خریداران کشک مایع آن را درون یخچال نگهداری کنند و هنگام مصرف درون ظرفی ریخته و به مدت ده الی بیست دقیقه روی حرارت شعله اجاق قرار دهید تا میزان میکروارگانیزم‌های آن کم شود.

افرادی که به فشار خون بالا مبتلا هستند باید دقت نمایند که کشک بی نمک استفاده نمایند تا نمک موجود در آن

بهتر است به مقدار نمک موجود در کشک توجه کنیم. افرادی که به فشار خون بالا مبتلا هستند، کشک بی ‌نمک استفاده کنند.

کشک محلی تازه چه خصوصیاتی دارد؟

کشک محلی تازه چه خصوصیاتی دارد؟ آیا میدانید کشک محلی تازه چه خصوصیاتی دارد؟ باید گفت زنان عشایر و روستایی کشک را در از شیر درست می کنند. در واقع جوشاندن دوغ را گلوله می کنند و جلوی آفتاب خشک می کنند.

کشک در کشور ما ایران و کشورهای همسایه از محبوبیت خاصی برخوردار است و نیز ارزش غذایی بالایی دارد و برای تامین پروتئین بدن بسیار کار ساز است.

از این فرآورده شیر که سرشار از کلسیم، پروتئین، ویتامین نیاسین، چربی و نمک است می توان از آن به عنوان تنقلات مغذی و مفید برای کودکان و حتی بزرگسالان استفاده کرد.

کشک خشک که یک محصول کاملا ارگانیک و سنتی است به دلیل طعم لذیذی که دارد بسیار پرطرفدار بوده و چون از میزان کلسیم بالایی برخوردار است برای درمان پوکی استخوان مورد استفاده قرار می گیرد .

پروتئین موجود در آن از ارزش بیولوژیکی برخوردار است پس بهتر است مصرف آن را در برنامه غذایی خود و کودکانتان قرار دهید.

قیمت انواع کشک چهارمحال و بختیاری

قیمت انواع کشک چهارمحال و بختیاری کشک مایع محلی یا سنتی به دلیل اینکه طرفداران زیادی در بازار دارد بنابراین میزان تقاضا و خرید برای آن نیز زیاد است بنابراین این نوع کشک در بسته بندی های گوناگون و در گرم های متفاوتی به بازار جهت خرید مصرف کننده ها به بازار عرضه می شود.

قیمت انواع کشک چهارمحال و بختیاری به دلیل پر خاصیت بودن آن دارای قیمت ثابتی نبوده و به دلیل وضعیت موجود بازار همچنان در نوسان است.

کشک محلی سیستان و بلوچستان به به رنگ زرد است به کشک زرد نیز معروف است از تخم شوید، گشنیز، زیره، سیر، آرد، دوغ یا ماست بدست می آید.

کشک زرد غذای محلی سیستان است و در وعده صبحانه و الخصوص در فصول سرد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار سریع آماده می شود و برای سلامتی ما انسانها بسیار مفید است.

جهت خرید کشک با مراجعه به سایت های معتبر می تواند بدون اتلاف وقت و هزینه با در نظر گرفتن قیمت ها هر نوع کشکی را با هر بسته بندی و وزنی که بخواهید سفارش دهید تا به راحتی محصول مورد نظر خود را در درب منزل خود به راحتی تحویل بگیرید.

حتی با مراجعه به لبنیاتی فروشی های شهر خود کشک مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید تا با مصرف آن از فواید بی نظیر آن بی بهره نمانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما