شرکت فروش قارا بز سنتی

شرکت عرضه قارا بز سنتی جز شرکت های فروش معتبر قارا بز بسته بندی شده می باشد،که بهترین نوع خوراکی ها را از برترین تولیدکنندگان محلی قره قروت تهیه نموده و با قیمتی استثنایی به مشتریان عرضه می نماید. این شرکت فروش جزء تامین کنندگان اصلی قارا بز در بازار داخلی نیز محسوب می‌شود که این خوراکی را به تمامی نمایندگی های فروش در سراسر کشور ارسال می نماید تا دسترسی خریداران برای تهیه خوراکی های سالم و تازه راحت تر شود. در این فروشگاه قارا بز سنتی درون بسته بندی هایی با وزن های متعدد و قیمت های متعدد موجود است که خریداران با هر میزان هزینه می توانند آنها را تهیه نمایند.

شرکت فروش قارا بز سنتی

اطلاعاتی که باید درباره قارا بز بدانید

اطلاعاتی که باید درباره قارا بز بدانید قارا بز محلی از فراورده های جانبی شیر می باشد که همان قروت است و با حرارت دادن آب ماست و یا پساب کشک تولید می شود. این خوراکی از آب ماست یا دوغ پس از جوشیدن به مدت زیاد به دست می‌آید و ماده ترش و خوشمزه بوده که خواص بسیار زیادی هم دارد.

این خوراکی جز محصولاتی است که به صورت کاملاً طبیعی تولید می ‌گردد و استفاده کردن از دوغ محلی برای تهیه این خوراکی ها باعث می شود تا میزان مواد معدنی و ویتامین های درون این محصولات بسیار بیشتر از قره قروت های صنعتی باشد.

بیشتر برای تهیه خوراکی از روش های سنتی استفاده می شود و تولید کنندگان با دوغ ترش و همزن دستی اقدام به تهیه این خوراکی می ‌نمایند. ابتدا دوغ را درون قابلمه ریخته و روی حرارت می گذارند تا جوش بیاید تا هنگام جوش آمدن مداوم آن را هم می ‌زنند، سپس دو ساعت آن را بر روی حرارت کم گذاشته و هر از گاهی آن را هم زده تا ته نگیرد.

سپس مایع درون ظرف را درون کیسه پارچه ای می ریزند تا آب اضافی آن خارج شود. پس از اینکه آب آنها خارج شدن نصف لیوان از آرد ذرت را با نمک ترکیب نموده و به این مخلوط اضافه می‌کنند تا قرقروت به غلظت بیشتر برسد ، بعد آنها را در جلوی آفتاب می ‌گذارد تا خشک شود بعد هم با استفاده از چاقو آنها را برش می زنند.

خواص جادویی قارا بز برای بدن

خواص جادویی قارا بز برای بدن قارا بز که از دوغ تهیه شده از شیر بز تولید می گردد دارای اسیدهای مفید برای معده می‌باشد که از رشد و تکثیر باکتری های مضر پیشگیری می کند و در نتیجه می‌تواند موجب تقویت سیستم گوارشی در بدن شوند. استفاده از این خوراکی به تامین کلسیم بدن هم کمک زیادی می نماید.

به دلیل اینکه این خوراکی از فرآورده های شیر است موجب تقویت استخوان‌ها شده و برای دندان‌ها نیز مفید می باشد و در سنین میانسالی از پوکی استخوان جلوگیری می نماید، همچنین منبع غنی از ویتامین دی است که موجب جذب بهتر کلسیم در بدن شده و از کمبود کلسیم هم جلوگیری می نماید.

مصرف این خوراکی برای افرادی که به چربی خون بالا نیز مبتلا هستند مفید است به این خاطر که موجب پایین آوردن سطح چربی خون گردیده و این بیماری را درمان می نماید. به طور کلی باید بدانید که استفاده از قارا بز باعث افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری های عفونی نیز می شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این خوراکی جزء محصولاتی با درصد چربی پایین است که موجب کاهش وزن در افراد دارای اضافه وزن می گردد، بنابراین اگر قصد لاغری دارید با استفاده از این خوراکی می توانید در مدت کوتاهی به وزن ایده آل خود برسید ضمن اینکه هیچ ‌گونه ویتامینی را به هنگام رژیم گرفتن از دست نمی دهید.

این خوراکی به دلیل دارا بودن خاصیت اسیدی موجب رقیق تر نمودن خون شده و در نتیجه از لخته شدن خون جلوگیری می‌نمایند و می‌تواند موجب پیشگیری از بیماری‌های متعدد و همچنین گرفتن رگ های قلبی و عروقی شود و در نتیجه سکته های قلبی را نیز کاهش می‌دهد.

قارا بز خوب چه مشخصاتی دارد؟

قارا بز خوب چه مشخصاتی دارد؟ قارا بز خوب که از بهترین دوغ های محلی از شیر بز تهیه می ‌شود دارای مشخصات منحصر به فردی باشد که ما در این مقاله قصد داریم برخی از مشخصات این خوراکی را برای شما بیان نماییم.

از لحاظ ظاهری باید بدانید که این خوراکی ها از نوع مرغوب دارای رنگ قهوه ای پررنگ هستند که شکل جامد داشته و در درون آن ها میزان بالایی از دانه‌های لاکتوز شیر وجود دارد. معمولاً این خوراکی ها دارای اندازه های متعدد با قالب ‌های گوناگون هستند که توسط تولیدکنندگان در وزن های مختلف تهیه شده و به بازار عرضه می‌ شوند.

نوع مرغوب قارا بز دارای طعم ترش بوده و همچنین ته مزه شور دارد به این خاطر که برای ماندگاری بیشتر این محصولات مقداری به آن ها نمک اضافه می کنند تا هم از کپک زدن آن ها جلوگیری نمایند و هم این که مرغوبیت این خوراکی را بیشتر کنند.

بهترین نوع قارا بز دارای شکل جامد بوده که در دمای محیط هم ماندگاری داشته و شکل ظاهری آن تغییر نمی‌ کند، بنابراین پس از خریداری نمودن این محصول می توان آن ها را در دمای معمولی نگهداری نمود بدون اینکه نگران خراب شدن یا کپک زدن آن ها شد.

برای تهیه مرغوب ترین نوع این خوراکی حتماً به مراکز معتبر فروش آن ها مراجعه نمایید تا از سالم بودن و ارگانیک بودن این خوراکی ها مطمئن شوید سپس اقدام به خرید این خوراکی ها کنید.

عرضه کنندگان مستقیم انواع قارا بز

عرضه کنندگان مستقیم انواع قارا بز عرضه کنندگان مستقیم انواع قارا بز صادراتی با عرضه مستقیم کالا با قیمت مناسب به تمامی نمایندگی های فروش این محصولات توانسته اند افراد زیادی را جذب خرید از این مرکز فروش نمایند‌. در این مراکز عرضه قیمت این محصول بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه ها است، به همین خاطر افراد زیادی ترجیح می دهند کالاهای خود را از این فروشگاه به صورت عمده تهیه نمایند.

البته که این مرکز عرضه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی این محصولات را به بازارهای بین المللی هم صادر می نماید. به دلیل تولید انبوه قارا بز در بازار داخلی صادرات آن ها نیز با رونق بالایی همراه می باشد و افراد زیادی در زمینه تجارت این خوراکی فعالیت می ‌کنند.

در واقع قارا بز سنتی محصولاتی است که کاملا ارگانیک و سالم بوده و از خواص درمانی فراوانی برخوردار است به همین دلیل هم در بازارهای کشورهایی مانند ترکیه و روسیه جایگاه ویژه داشته و هر ساله مقدار زیادی از آنها به این کشورها صادر می گردد و موجب ارزآوری بالایی برای کشور می ‌شود.

4

  1. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
    بسیار باعث افتخار هست با مجموعه ای آشنا شدم که یکی از پرفروش ترین و بهترین فروشگاه ها در سراسر ایران هستند.
    این سایت یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین است که با بهترین قیمت محصولات خود را به فروش می رسانند و خوب قطعا مشتری های خاص خود را هم دارند.
    فقط در مورد قیمت چیزی نگفتید ؟

  2. سلام شما. در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

  3. سلام سایتتون رو دیدم خیلی محصولات سالم و خوبی دارین فروشگاه هم دارین که حضوری بشه خرید کرد؟

  4. قارابز سنتی خوشمزه تر هست یا قارا بشکن گوسفند و گاو و کدام یک از این محصولات قیمت بالاتر و کیفیت مناسب تری برای خوشمزه تر کردن انواع غذا ها دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما