شرکت عرضه کشک خشک عمده

امروزه شرکت های عرضه کشک خشک عمده به علت تقاضای زیادی مصرف کننده فعالیت بالای در این حوضه دارند، و کشک با کیفیت بالا را هم در بسته بندی های مناسب و هم به صورت فله ای به بازار مصرف عرضه می کنند و مصرف کننده با توجه به نیاز خود آن را خریداری می کند. در بیشتر استان های کشور این محصول لبنی تولید می شود و به خاطر طعم خوبی که دارد آن را می توان جزو تنقلات استفاده کرد و کم کم جای تنقلات مضر را برای کودکان بگیرد.

شرکت عرضه کشک خشک عمده

کشک مایع را باید در یخچال نگه داشت؟

کشک مایع را باید در یخچال نگه داشت؟

کشک یکی از محصولات لبنی است که در هرم غذایی جایگاه ویژه ای دارد. در این میان کشک به دو صورت کشک محلی و کشک صنعتی تولید می گردد. کشک محلی به خاطر اینکه بعد از آماده شدن در زیر آفتاب خشک می شود، عمدتا به همان صورت به فروش می رسد. کشک محلی مایع نیز با رقیق کردن کشک خشک تولید می شود. کشک محلی خشک شده را می توان در جای خشک و در ظروف درب دار نگه داری کرد.

کشک صنعتی بیشتر به صورت مایع تولید می گردد. اما تا زمانی که درب شیشه آن باز نشده می توان آن را داخل یخچال نگه داری کرد، ولی قبل از استفاده باید به مدت 20دقیقه در آب جوش باشد و سپس مورد استفاده قرار گیرد، اگر مقداری از کشک اضافه آمد زیاد نمی توان آن را به مدت زیادی داخل یخچال نگه داری کرد و سریع خراب می شود پس بهتر است آن را به صورت منجمد در فریزر نگهداری کنید.

انواع کشک عبارتند از کشک پاستوریزه، کشک زرد، کشک خاکستری، کشک لور، کشک خشکو و سویا کشک را نام برد. در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و نگه داری نامناسب باعث رشد باکتری ها در این محصول لبنی می شود که موجب ایجاد مسمومیت شدید و احیانا مرگ می شود‌. پس در موقع خرید توجه داشته باشید که کشک در یخچال نگه داری شده باشد.

خواص کشک برای جلوگیری از عفونت واژن

خواص کشک برای جلوگیری از عفونت واژن

کشک یکی از فرآوردهای لبنی است که دارای پروتئین و کلسیم بالای است و در عین حال کالری کمی دارد.کس مدارای ویتامین های گروه ب، ویتامین آ و املاح معدنی همچون اهن، پتاسیم و … است.کشک قند کمی دارد و برای افرادی که رژیم غذایی دارند بسیار مناسب است، زیرا می‌تواند مواد خوبی به بدن برساند بدون اینکه کالری زیادی دریافت کرده باشیم. معمولاً وقتی حرف از کلسیم به میان می‌آید، اکثراً شیر و ماست را منبع کلسیم می‌دانند و کمتر توجه به کشک می‌شود.

کشک دارای خواص بی شماری است در اینجا در مورد مصرف کشک و جلوگیری از عفونت واژن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.یکی از مشکلات شایع در زنان عفونت واژن است که حتی با مصرف دارو و پس از قطع آن دوباره باز می گردد. به طور طبیعی مقداری قارچ در واژن وجود دارد و وقتی که رشد آن ها بیش از اندازه می شود باعث ایجاد عفونت می شود. با مصرف کشک به طور منظم باعث متعادل شدن سطح PH واژن می شود که همین امر باعث جلوگیری از عفونت می شود. امروزه تحقیقات زیادی در این باره انجام شده است که نشان از تاثیرات مثبت استفاده از کشک بر روی این گونه از عفونت ها می باشد.همچنین لبنیات و به ویژه کشک حاوی باکتریهای مفید چی است که باعث می شود محیط اسیدی به وجود آورد.

کشک منبعی عالی از کلسیم و فسفر است؛ بنابراین در مصرف آن صرفه‌جویی نکنید؛ اما درعین‌حال توصیه می‌شود به مقدار نمک آن هم هنگام مصرف توجه داشته باشید. یکی از عواملی که به آن نمک زیادی میزنند این است که باعث می شود زودتر خشک شود.

طرز تهیه کشک جامد محلی

طرز تهیه کشک جامد محلی

تولید کشک اولین بار به صورت محلی در بین زنان روستایی و عشایر غیور کشور تهیه شده و مورد توجه قرار گرفته است. کشک جزو فرآورده های است که در غذاهای مانند: آش کشک،حلیم بادمجان، تزئین آش رشته و … مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تهیه کشک محلی سنتی ابتدا شیر( گاو، گوسفند، بز و …) را می جوشانند و پس از رسیدن به دمای مناسب به آن مایع ماست میزنند. ماست که آماده شده آن را داخل مشک می ریزند و خوب به هم می زنند تا دوغ درست شود. دوغ را درون ظرفی روی حرارت قرار می دهند و مدام هم میزنند. و تا زمانی که دوغ غلیظ شود همچنان روی حرارت می ماند از نشانه های غلیظ شدن چسبیدن دوغ به بدنه ظرف است. بعد از غلیظ شدن نمک و مقداری پونه کوهی برای طعم، به آن اضافه می کنند. سپس کشک ها را به صورت گلوله های کوچک در می آورند و سپس بر روی پشت بام خانه در معرض نور مستقیم خورشید قرار می دهند. کشک محلی عشایر پس از خشک شدن باید آویزان شود در غیر این صورت چون فرآیند خشک کردن زیاد طول می کشد ممکن است کپک بزند.

کشک محلی فله ای از تولید کننده خریداری می شود و بعد از بسته بندی به بازار عرضه می شود. در فرایند تولید کشک محلی هیچ گونه مواد افزودنی به کار نرفته است، به همین دلیل می توان آن را از نوع ارگانیک نامید. به علت نداشتن مواد نگهدارنده می توان تا مدت زیادی آن را در جای خنک نگه داری کرد.

توزیع کنندگان کشک خشک عمده

توزیع کنندگان کشک خشک عمده

امروز تولید کنندگان هم به صورت سنتی و هم صنعتی اقدام به تولید کشک و محصولات لبنی می کنند. بعضی از تولید کنندگان با خرید مستقیم کشک از روستاییان و عشایر آن ها را در بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می کنند این نوع کشک به خاطر استفاده از شیر با کیفیت محلی موجب تولید کشک با کیفیت می شود.

توزیع کنندگان کشک خشک عمده را می توان از نمایندگی های و مراکز فروش تهیه کرد، در صورت خرید عمده و مستقیم می توان کشک را با قیمت مناسب تری تهیه کرد.یکی از بهترین و سریع ترین خرید ها را می توان از خرید اینترنتی نام برد، چند سالی است که فروشگاه های اینترنتی رونق بسیار خوبی گرفته اند و مصرف کنندگان می توانند در کمترین زمان، مرغوب ترین محصولات را تهیه کرد.

قیمت محصولات لبنی عموما با بالا و پایین رفتن شیر در ارتباط است برای همین قیمت این محصولات مدام در حال تغییر است، جدا از قیمت شیر، مقدار و نوع کشکی که خریداری می کنید در قیمت آن تاثیر زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما