شرکت صادرات کره گاوی اصل باکیفیت

شرکت صادرات کره گاوی اصل باکیفیت انواع این محصول را با کیفیتی منحصر به فرد و درجه یک و به صورت عمده و کلی عرضه می کند، بخشی از تولیدات کره گاوی کشور توسط این شرکت جهت تامین بازار داخلی این محصول در نظر گرفته می شود و قسمتی از آن به بازار سایر کشورها صادر می شود، کره گاوی خالص تولید ایران به دلیل مرغوبیت و قیمت مناسب مورد توجه خریداران خارجی بوده و خرید و سفارش کره گاوی صادراتی برای مشتریان داخلی این محصول نیز به شکل غیر حضوری امکان پذیر است.

شرکت صادرات کره گاوی اصل باکیفیت

آشنایی با مزایای استفاده از کره گاوی اصل

آشنایی با مزایای استفاده از کره گاوی اصل کره گاوی محصولی است که از شیر تازه گاو تهیه شده و مصرف آن از گذشته تا کنون مورد توجه مردم قرار داشته است،مزایای استفاده از کره گاوی اصل بسیار زیاد بوده و به همین دلیل مصرف آن در طب سنتی هم توصیه شده است، کره گاوی شامل اسیدهای چرب اشباع شده سالم و مفید است بنابراین مصرف آن سبب افزایش کلسترول خوب خون شده و کلسترول بد را کاهش می دهد.

جالب است بدانید کره حیوانی گاوی در مقایسه با کره های گیاهی فواید بیشتری داشته و چربی های مضر و ناسالم در آن بسیار کمتر است، در نتیجه کره گاوی بر سلامت قلب تاثیر گذاشته و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و گرفتگی عروق را تا حد زیادی پایین می آورد، این محصول شامل ویتامین های مفید و مورد نیاز بدن می باشد ویتامین هایی مانند آ، ویتامین دی، ای و کا2 که هر کدام اثر قابل توجهی بر سلامت ارگان های بدن دارند.

کره حیوانی سرشار از ماده ای به نام اسید لینولئیک است که در سوخت و ساز بدن موثر بوده و حتی چربی سوز می باشد، این اسید از خواص ضد سرطانی هم برخوردار بوده و درصدی از چربی بدن انسان را کاهش می دهد، اسید چرب بیوتیریت موجود در کره گاوی نیز از افزایش وزن جلوگیری کرده و عملکرد سیستم گوارش را بهبود می بخشد.

همه چیز درباره نحوه تولید کره گاوی اصل

همه چیز درباره نحوه تولید کره گاوی اصل نحوه تولید کره گاوی اصل متفاوت بوده و می توان آن را از شیر، ماست و دوغ تهیه کرد، در روش های سنتی از زدن شیر یا ماست و یا با استفاده از چرخ شیر کره تولید می کنند، نحوه تولید کره در روش صنعتی به این شکل است که ابتدا شیر تازه و سالم در مقادیر قابل توجه خریداری شده و وارد کارخانه می شود، در مرحله بعد شیر را حرارت می دهند و تا چربی شیر یا همان خامه آن جدا شود.

اکنون مرحله پاستوریزاسیون خامه است که در این مرحله خامه با حرارت بالا پاستوریزه می شود تا میکروب های موجود در آن از بین بروند، سپس خامه کاملا سرد شده و در مرحله بعد هوای خامه را خارج می کنند، در روش مداوم که یکی از روش های تولید کره می باشد خامه را وارد استوانه کره زنی کرده و همزن موجود در آن به سرعت حرکت می کند و دوغ و کره خامه از هم جدا می شوند.

سپس دانه های کرده تولید شده تحت فشار قرار می گیرند تا دوغ باقیمانده از آنها خارج شود و در مرحله آخر مالش کره انجام می شود تا هوای باقیمانده در کره از آن خارج شود، اکنون کره ها وارد دستگاه بسته بندی شده و به شکل کاملا بهداشتی بسته بندی می شوند.

عرضه کنندگان بهترین کره گاوی اصل باکیفیت

عرضه کنندگان بهترین کره گاوی اصل باکیفیت عرضه کنندگان بهترین کره گاوی اصل باکیفیت انواع این محصول را به صورت عمده و مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهند، کره گاوی ارائه شده با استفاده از دستگاه های مجهز و شیر کاملا بهداشتی و سالم تهیه شده و از عطر و طعم بی نظیر و فوق العاده ای برخوردار می باشد.

قیمت کره گاوی اصل با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مقرون به صرفه و ارزان است زیرا نحوه توزیع کره حیوانی گاوی به طور بی واسطه بوده و در نتیجه به قیمت واقعی و مناسب عرضه می شود، در سایت اختصاصی فروش و توزیع کره حیوانی می توانید بعد از مشاهده قیمت های به روز، سفارش این محصول را به روش آنلاین انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما