شرکت تولید روغن زرد حیوانی

تولید کنندگان زیادی در حوضه تهیه روغن زرد حیوانی مشغول به کار هستند که بیشتر در استان های غربی کشور فعالیت دارند، و هم به صورت صنعتی و سنتی در حال تولید هستند شرکت ها با خریداری روغن زرد حیوانی سنتی آن را به صورت بسته بندی های بهداشتی به فروش می رسانند. بیشترین روغن حیوانی که آنها تولید می کنند روغن حیوانی گاوی و گوسفندی است.

شرکت تولید روغن زرد حیوانی

بررسی طبع روغن حیوانی

بررسی طبع روغن حیوانی

روغن حیوانی از قدیم ایام در سبد غذایی ما قرار داشته است که با توجه به تغییر روش زندگی امروزه کمتر از آن استفاده می شود.

روغن حیوانی مختلف است مانند: روغن گوسفندی (روغن پاک)، روغن گاوی و مخلوط روغن گاوی و گوسفندی که با هم مخلوط کرده اند. در این مقاله سعی داریم در مورد طبع روغن حیوانی مطالب مفیدی را ارائه دهیم.

  • طبع روغن گوسفندی : روغن گوسفندی عطر و طعم فوق‌العاده ای دارد و بر خلاف گوشت گوسفند که طبع گرمی دارد طبع آن سرد است. روغن حیوانی گوسفندی برای افرادی که طبع گرم دارند مفید است. روغن حیوانی گوسفندی رنگ سفید دارد و در مجاورت هوا سریع آب(حتی مقدار از آن در نوک انگشتان دست با حرارت بدن آب می گردد.) می شود.قیمت این نوع روغن بالاتر از روغن گاوی است.
  • طبع روغن حیوانی گاوی : عطر و طعم روغن گاوی کمتر از روغن گوسفندی است. برخلاف گوشت گاو که طبع سردی دارد روغن حیوانی گاوی طبع گرمی دارد و برای افرادی که طبع سرد دارند بسیار مفید است. این روغن نسبت به روغن حیوانی گوسفندی قیمت پایین تری دارد. رنگ روغن گاوی ،زرد است و در دمای اتاق همچنان سفت می ماند.
  • روغن حیوانی مخلوط: این روغن با توجه به نسبتی که با هم مخلوط می شوند عطر متفاوتی دارد و طبع معتدلی دارد. برای کسانی که طبع خود را نمی‌دانند بهترین روغن همین روغن حیوانی مخلوط است. پس بهتر است مقداری اطلاعات خود در مورد انواع طبع(مزاج سرد، گرم، معتدل) بالا ببرید.

روغن حیوانی چه خواصی برای بدن دارد؟

روغن حیوانی چه خواصی برای بدن دارد؟

روغن حیوانی اصل دارای طعم و بوی خوشایندی است و اکثر مصرف کنندگان جدا از خواص بی نظیری که این روغن دارد عطر آن است که مورد استقبال قرار گرفته است.

این روغن دارای ویتامین های ضروری بدن از جمله E,D,K,A و همچنین امکا ۳ و ۶ و ۹ ، تامین انرژی ضروری بدن ، کمک به سلامت پوست و زیبایی چهره ، تسکین یبوست ، کمک به بهبود ناهنجاری های تیروئید ، درمان سرفه و …نقش دارد.

این روغن که به شدت مقوی است خاصیتی استخوان ساز دارد و می تواند انرژی از دست رفته بدن را تامین کند، برای بهبود روند رشد کودکان مصرف این روغن بسیار توصیه می شود، مصرف آن برای پخت و پز و حتی سرخ کردن هم مناسب است.روغن حیوانی زرد روغنی است که سرشار از خواص ضدعفونی کننده و ضد التهابی است.از خواص دیگر روغن زرد حیوانی :

  • افزایش انرژی: تمام چربی های موجود در این روغن تبدیل به چربی شده و به افزایش وزن کمک بسیاری می کند. این روغن انرژی مورد نیاز کودکان و ورزشکاران و در یک کلام همه گروه های سنی را فراهم می کند.انرژی تحلیل رفته در کودکان و بانوان را باز می گرداند و در رشد کودکان بسیار مفید است.
  • طول عمر: مصرف روغن حیوانی بر عکس روغن های دیگر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد و در رگ ها رسوب نمی کند.
  • پاکسازی روده ها: به علت داشتن آنتی اکسیدان های که داراست به سلامت روده ها و سیستم گوارش کمک بسیاری می کند.
  • سلامت پوست: روغن حیوانی یک مرطوب کننده عالی است،مصرف روزانه این روغن برای پوست بسیار مفید است

روغن حیوانی بهترین روغن برای پخت و پز، سرخ کردن، شیرینی پزی و … می باشد. این روغن یکی از سوغاتی های محبوب استان کرمانشاه است. این محصول به دلیل خالص بودن تاریخ انقضاء ندارد، اما اگر زیاد روی این موضوع حساس هستید پس از خریداری تا دو سال قابل استفاده است.درست است که روغن زرد حیوانی دارای خواص بی شماری است، اما باید در مصرف آن زیاده روی نکنید.

از روغن حیوانی روستایی چه می دانید؟

از روغن حیوانی روستایی چه می دانید؟

روغن حیوانی که به روغن زرد و روغن پاک معروف است، اولین بار به دست روستاییان و زنان عشایر تهیه شده است‌ مراحل تهیه روغن زرد حیوانی به قرار زیر است: این روغن به طور سنتی از ماست تهیه میشود.

پس از جمع آوری کره ، وقتی به میزان لازم رسید آن را حرارت داده و کف روی آن را می گیرند و در آخر برای گرفتن ناخالصی های آن مقداری آرد روی آن می‌ریزند و ظرف را از روی آتش بر می دارند و در جای خنک قرار داده تا سرد شود.

بعد از این مرحله آن را درون مشک های که از پوست گوسفند یا بز درست کرده اند می ریزند، در این مشک ها هم ماندگاری طولانی تر دارد و هم عطر و طعم آن حفظ می شود. روغنی که از این روش به دست می آید را می توان روغن حیوانی ارگانیک نامید زیرا در آن هیچ گونه مواد افزودنی به کار نرفته است.

تولید روغن حیوانی روستایی بسیار وقت گیر است از این تولید کنندگان بعد از جمع آوری یکجا آن را به صورت بسته بندی های مختلف به دست مصرف کننده می رسانند.از خصوصیات مهم روغن حیوانی رنگ شفاف آن است که در نگاه اول ما را متوجه اصل بودن این محصول می کند.

عمده فروشان انواع روغن زرد حیوانی

عمده فروشان انواع روغن زرد حیوانی

به طور کلی در ایران سه نوع روغن حیوانی تولید می شود: روغن حیوانی بزی(به خاطر خواص کمتر و عطر بوی کن زیاد مورد توجه نیست)،روغن حیوانی گوسفندی و روغن حیوانی گاوی تهیه می شود.

عمده فروشی روغن زرد حیوانی به صورت مستقیم از مصرف کننده، هم از نظر قیمت و هم از نظر اصل بودن روغن حیوانی بسیار مورد توجه قرار دارد، که به صورت فله ای و درون مشک خریداری شده و سپس بسته بندی می شود.

نمایندگی های شرکت ها نیز این محصول را به صورت عمده و جزیی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند ولی آنچه که در این میان مهم است تمایل مصرف کننده به خرید آسان و بدون دغدغه سوق داده شده است و آن هم فروشگاه‌های اینترنتی هستند که این محصول به هر مقدار که بخواهید در کمترین زمان در اختیار شما قرار می دهند.

برای آگاهی از قیمت به روز این محصول می توان به سایت و نمایندگی های آن مراجعه کرد. قیمت این محصولات تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله: نوع روغن،ارگانیک بودن، بسته بندی،میزان خرید و …. متفاوت است.

4

  1. با سلام .
    ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم و بسیار مفید بود . برای من بسیار ارزشمند است که با شما همکاری کنم. لطفا راههای ارتباطی شرکتتون رو برایم بفرستید و من را برای خرید حضوری و سفارش آنلاین راهنمایی کنید . ممنون از سایت خوبتون

  2. با سلام و خسته نباشید روغن حیوانی گوسفند تا جایی که ما اطلاع داریم طبع گرمی دارد ولی نمیدونم چرا داخل متن گفته طبع سرد دارد و برای افراد با مزاج گرم مناسب است .

  3. سلام خسته نباشید عرض میکنم لطفا من رو جهت خرید راهنمایی کنید سپاس

  4. شما خودتون تولید کننده روغن زرد طبیعی حیوانی و دانی که هستید و یا اینکه از عشایر و گله دارها محصولات و خریداری میکنید و بعد از بسته بندی به دست ما مصرف کنندگان میرسونید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما