شرکت توزیع قره قروت محلی گاوی

قره قروت محلی گاوی که با استفاده از شیر گاو و همچنین دیگر فراورده‌های آن به دست می‌آید معمولاً دارای طعم و مزه و فوق العاده دلنشین و همچنین فواید و خواص فراوان است که در بسته بندی های مخصوص با کیفیت بالا به همراه مهر سلامت وارد بازار می‌شود.

شرکت توزیع قره قروت محلی گاوی اصل معمولاً این محصولات را در پلاستیک ها و پاکت های مخصوص با کیفیت بالا در اختیار مشتریان و افرادی که درخواست و سفارش خرید جهت تهیه این محصولات می دهند می گذارد تا با این اقدام باعث جلب رضایت آنها باشد.

شرکت توزیع قره قروت محلی گاوی

تفاوت قره قروت محلی با صنعتی چیست؟

تفاوت قره قروت محلی با صنعتی چیست؟ قره قروت محلی با صنعتی دارای تفاوت‌های بسیار فراوان است که از جمله تفاوت های اصلی این محصول می توانید به این مورد اشاره کنیم که معمولاً قره‌قروت محلی ترش کرده بوده و مزه فوق العاده بهتری دارد به حدی که مزه آن با تمامی ذائقه ها سازگاری داشته و باعث دل زد شدن آن توسط افراد نمی شود.

تفاوت‌های اصلی قره قروت محلی با نمونه های صنعتی می‌توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که معمولاً این محصول با استفاده از شیر پر چرب و همچنین دوغ مشکی به دست می‌آید که به همین جهت حاوی املاح معدنی و همچنین پروتئین خالص است که مصرف آن برای بدن از جهات مختلفی دارای اهمیت بوده و به عنوان مثال قره قروت محلی مانع از ایجاد مشکلات گوارشی می شود و همچنین به عنوان یک طعم دهنده فوق العاده طبیعی برای غذاهای خوشمزه از جمله غذاهای خورشتی و دیگر غذا است.

از دیگر تفاوت‌های اصلی این دو محصول می‌توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که معمولاً نمونه های محلی شامل انواع مختلف هستند که دارای قره قروت شیرین و همچنین قره قروت ترک بوده که تمامی آنها با استفاده از شیر و کشک و همچنین دیگر فراورده‌های گاوی از جمله ماست و روغن زرد به دست می‌آیند که دارای سلامت کامل بوده و بر خلاف نمونه های صنعتی برای تولید آنها از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود و همین جهت مصرف آنها حتی توسط پزشکان برای سلامت بدن توصیه می گردد و به همین جهت طرفداران بیشماری در بازار دارد.

صادرات قره قروت محلی گاوی

صادرات قره قروت محلی گاوی قره قروت محلی صادراتی معمولاً توسط دامداران و افراد عشایر تولید می گردد و به علت قابلیت های بی نظیری که دارد تقاضای بسیار زیادی جهت خرید این محصولات از کشورهای خارجی به دست ما می‌رسد که به همین جهت آنها را با استفاده از وسایل حمل و نقل مخصوص به کشورهای خارجی نیز صادر کرده تا با این اقدام علاوه بر جلب رضایت خریداران در خارج از کشور باعث رونق اقتصاد کشور نیز بشویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما