شرکت بازرگانی روغن بز عشایری

در بین تمام روغن های عشایری، نمونه های بزی، به خاطر کارایی بیشتر و خواص بالاتری که دارد، از دوست داران متعددی در داخل و خارج از مرز های ایران اسلامی برخوردار می باشد. سرشار از خاصیت بوده و درمان کننده بسیاری از بیماری های خطرناک می باشد. دوستان گرامی با تهیه محصولات مورد نیاز خود از بهترین شرکت بازرگانی روغن بز عشایری، می توانند کالایی ارزشمند را بدست آورده تا به صورت شایسته از مزایای فوق العاده ای که دارد، نهایت بهره برداری را بدست آورده باشند.

شرکت بازرگانی روغن بز عشایری

روغن حیوانی منبع خوبی از چربی های مفید

روغن حیوانی منبع خوبی از چربی های مفید هر زمان که نام روغن به گوش می رسد، خطرات ناشی از مصرف آن یاد آور افراد می شود. در صورتی که انواع روغن بزی سنتی سرشار از چربی های مفید در خود می باشد. این تری گلیسیرید ها از منابع غذایی مورد نیاز در بدن هر انسان بالغی به منظور رشد حداکثری می باشد.

در نتیجه تعادل میان کلسترول های منفی و مثبت در بدن برقرار شده تا از ایجاد بیماری های دردسر آفرین در آینده به خوبی پیشگیری نماید. این چربی ها هضم مواد غذایی را ساده کرده و زخم های ایجاد شده در مسیر شریان های اصلی بدن را به خوبی پاکسازی می نماید. تنظیم کننده ترشح کیسه صفرا بوده تا خبری از ایجاد کبد چرب نباشد. منبع غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد. یعنی به مبارزه با سلول های سرطانی تشکیل یافته در بدن شتافته و آنها را از میان بر خواهد داشت.

کالری کم و فیبر زیادی داشته تا انرژی زایی فوق العاده ای را در بدن شامل شده باشد. استرس های محیطی را کم کرده و ساعات شیرین و خوشایندی را برای اشخاص خلق می نماید. به علاوه انجام امورات ساده شده و قدرت تصمیم گیری تقویت می شود. ضریب هوشی را بالا برده و یادگیری مفاهیم سخت درسی را آسان خواهد کرد. این چربی های مفید درمان کننده مادر امراض یعنی یبوست بوده و هضم مواد غذایی را سهل و آسان می نماید. در نتیجه در زمان دفع مشکلی پیش نخواهد آمد.

نکاتی درباره مصرف روغن عشایری

نکاتی درباره مصرف روغن عشایری قبل از خرید روغن بز اصل، بهتر است تا به تمام زوایای کار به صورت جامع دسترسی پیدا نموده تا گول سخنان شیرین و گول زننده فروشنده را نخورید. بنابراین این کار را با استنباط دقیقی انجام داده تا خریدی رویایی و مناسب شکل گرفته شده باشد.

عرضه اقلام غذایی در ظرف های مخصوص شیشه ای انجام می شود تا از ایجاد واکنش های بین مولکولی، میان سلول های غذایی و صنعتی پیشگیری به عمل آید. طعم خارق العاده ای که کالا دارد، در اولین بار استفاده شما را به سمت خود جلب نموده تا دیگر اجازه ای برای رهایی وجود نداشته باشد.

این روغن ها تهیه شده بدست مردمان عشایری می باشد که سال های سال، در این زمینه آموزش دیده اند. این هنر از گذشتگان، سینه به سینه و نسل به نسل انتقال یافته شده تا بتوانند در شرایط سخت نیازمندی های خود را برطرف سازند. هم چنین قدرت کافی برای انجام امورات سخت و طاقت فرسای کوهستان را داشته باشند.

روغن بزی ظاهر زرد رنگ متمایل به سفید داشته و از کیفیت بی نظیری برخوردار است. به خاطر مواد اولیه درجه یک استفاده شده، غلظت بالایی داشته و در هر بار بهره برداری تنها نیاز به استفاده از مقدار کمی از آن می باشد. در نتیجه مقرون به صرفه بوده و مزایای بی نظیری را به ثبت می رساند.

این ماده می تواند رطوبت سازی ایده آلی را در لایه های زیرین پوستی سبب شده باشد. در نتیجه مانع از بروز خشکی شده و بافت پوست را به نرمی اولیه باقی نگه می دارد. ضد التهاب بوده و مصرف آن، آثاری از حساسیت های آزار دهنده را از خود نشان نمی دهد.

طرز تهیه روغن بزی ارگانیک

طرز تهیه روغن بزی ارگانیک طرز تهیه روغن بز ارگانیک اصل با استفاده از شیوه های سنتی می باشد. در ابتدا شیر تازه بز را استخراج می نمایند. با توجه به نوع مواد اولیه استفاده شده نظیر علوفه تازه یا کهنه، میزان تحرک دام و سلامت وی، رنگ نهایی کالا متفاوت خواهد بود.

پس از تهیه شیر، آن را به خوبی جوشانده تا ناخالصی های احتمالی به صورت مطلوب پاکسازی شود. مایه ماست را به شیر اضافه کرده تا ساختار پیوسته ای بدست آورده و پس از گذشت 24 ساعت شکل بگیرد. می توان از پتو یا گونی های ضخیم نیز برای پردازش هر بهتر استفاده کرد تا فضای گرمی حاکم شود.

وقتی به محصول بدست آمده آب و نمک اضافه شود، کم کم به شکل مایع در آمده و به دوغ تبدیل می شود. دوغ را درون مشک انتقال داده و به مدت 15 الی 30 دقیقه به صورت مداوم هم می زنند. این امر ممکن است فرسایشی بوده باشد، اما همان فعالیت سانتریفیوژ های عظیم در کارخانه های بزرگ صنعتی را رقم خواهد زد.

در نهایت برای خالص سازی هر چه بیشتر، ماده را درون دیگ های مسی انتقال داده و در جوار حرارت مستقیم شعله آتش قرار می دهند. بنابراین کالای نهایی خلوص ایده آلی را پیدا می نماید. سپس روغن تجمع یافته به صورت گسترده را جدا سازی نموده و در ظرف های مخصوص تعبیه می نمایند.

این محصول از ارزش غذایی فوق العاده ای برخوردار است. هیچ گونه ماده شیمیایی در خود نداشته و کاملا ارگانیک به شمار می آید. بنابراین در سال های آتی، دیگر خبری از بروز بیماری های مشکل آفرین مانند ایدز نمی باشد.

عرضه کنندگان برتر روغن بز عشایری

عرضه کنندگان برتر روغن بز عشایری عرضه روغن بزی درجه یک عشایری به صورت اینترنتی کار ها را ساده کرده تا در شرایط پاندمی کرونا دیگر نیازی به خروج از منزل نبوده باشد. در نتیجه شخص هر نیازی را که داشته باشد، می تواند با لمس چند دکمه تعیین کرده تا آن را در بازه زمانی کوتاهی بدست آورد.

تنها لازم است تا رایانه همراه یا گوشی هوشمند خود را به سایت معرفی شده ارجاع داده تا به تمام تصاویر قید شده، نظرات عنوان شده و نقد های پرداخته شده دسترسی پیدا نمایید. همکاران بنده به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به ابهام های احتمالی ایجاد شده توسط شخص می باشند.

ارسال بار در بسته بندی های مخصوص انجام می شود تا کالا به صورت سالم و به دور از هر گونه ایرادی، در اختیار متقاضیان بزرگوار و گرامی قرار گرفته شده باشد. ظرف های پلمب شده کمک می کند تا آفات و عوامل بیماری زا اجازه ای برای نفوذ و خسارت زایی نداشته باشند.

3

  1. سلام خسته نباشید من میخوام یه نمونه روغن بز سفارش بدم تا از کیفیتش اول مطمئن بشم

  2. من تا به حال روغن بز استفاده نکردم عطر و طعمش با روغن های گوسفندی چه تفاوتی داره از لحاظ خواص از روغن های گوسفندی و گاوه بهتره یا نه؟

  3. روغن بز واقعاً روغن نایاب و کمیابی هستش و من به ندرت تونستم این محصول را از سایت های مختلف خریداری کنم از اینکه شما در سایت خودتون روغن بز را برای فروش قرار دادید بسیار سپاسگزارم و اعلام کنید که من میتونم چه حجم از این محصول رو خریداری کنم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما