خرید قارابشکن محلی عمده

جهت خرید قارابشکن محلی عمده می توانید به وب سایت شرکت ما مراجعه کرده و ضمن بازدید از محصولات متنوع عرضه شده در سایت، نسبت به سفارش و خرید این محصول اقدام کنید.

محصولات ما به صورت کاملاً محلی و با رعایت کامل اصول بهداشتی تهیه شده اند و شما می توانید از سلامتی محصولات عرضه شده در سایت اطمینان داشته باشید و از خواص بی نظیر این محصول بهره مند شوید.

خرید قارابشکن محلی عمده

طرز تهیه قارابشکن محلی بصورت عمده

طرز تهیه قارابشکن محلی بصورت عمده

قارابشکن جزو یکی از محصولات شیرین می‌باشد که از لبنیات با شیر گوسفندی تهیه می شود. این محصول به دلیل داشتن طعم بسیار خوشمزه مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. این محصول بسیار عالی بوده و از نظر ارزش غذایی دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

طرز تهیه قارابشکن به شرح زیر می باشد:

پس از آنکه شیر گوسفندی را گرم کردیم می‌توانیم مایه پنیر به آن اضافه کرده و آن را در پارچه نخی بریزیم و سپس با قرار دادن یک جسم سنگین بر روی پارچه مورد نظر به مدت حدود ۴ تا ۵ ساعت آب پنیر را از این مواد خارج کرده و سپس این آب پنیر را بر روی حرارت می گذاریم و به آن شکر اضافه کرده و سپس بر روی کمی آرد پهن میکنیم و بعد از این مراحل می‌توانیم آن را به صورت قالبی و یا رشته‌ای ببریم و مورد استفاده قرار دهیم.

قارابشکن را می توانیم با انواع و اقسام مواد شیرین کننده تهیه کنیم که برخی از این موارد را در این بخش نام می بریم:

  1. آب شکر
  2. عسل
  3. نبات
  4. شیره توت
  5. شیره انگور
  6. کنجد

قابل ذکر است که اگر قارابشکن از عسل و یا شیره توت انگور تهیه شود قیمت آن بسیار زیاد می‌شود و خیلی از مراکز به همین دلیل از این ترکیبات استفاده نمی کنند تا قیمت آن برای خریداران مصرف کننده مقرون به صرفه شود سعی می‌کنند از آب شکر در ترکیبات قارابشکن استفاده نمایند قابل ذکر است که استفاده از نبات در ترکیبات قارابشکن باعث سفت و دیر هضم شدن آن می گردد.

تولید کننده عمده قارابشکن محلی عمده

تولید کننده عمده قارابشکن محلی عمده

مراکز تولید کننده عمده قارابشکن تازه محلی باید سعی کنند این محصول را به صورت کاملا بهداشتی تهیه و در اختیار مشتریان قرار دهند زیرا اگر در هر کدام از مراحل تهیه قارابشکن میکروب و آلودگی وارد مواد اولیه آن شود مصرف این محصول می تواند برای سلامتی ضرر داشته باشد همچنین باید از شیر تازه گوسفندی که کاملاً حرارتی که از استفاده کنند تا میکروب های آن در حین حرارت از بین رفته باشد.

قابل ذکر است که با توجه به نوسانات قیمت در بازار عرضه تنقلات در بازار نمی‌توان قیمت دقیقی برای قارابشکن عمده محلی تعیین کنیم ولی شما خریداران گرامی می توانید قیمت های تقریبی را از واحد خرید ما مطلع شوید.

2

  1. سلام من محصولو دریافت کردم به نظرم به خاطر ارسال یکم خراب شده بود باید توی یخچال نگهداری شه؟

  2. سلام خسته نباشید میگم بهتون سایت خیلی جالبی دارین و محصولاتتون هم همه محلی هستن خیلی برام جالبه که چنین سایتی میبینم امیدوارم موفق باشین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما