خرید عمده کشک محلی گاو

قیمت کشک محلی گاو متفاوت است و همیشه با توجه به حجم سفارشات خرید و فروش می شود. بهترین نمونه این محصول که از کارگاه های بهداشتی کشور پردازش می شود ، همیشه در بازار محصولات طبیعی ایران موجود است و می توانید مستقیم و بدون واسطه سفارش دهید.

خرید عمده کشک محلی گاو

موارد مصرف کشک را بشناسید

موارد مصرف کشک را بشناسید

خواص کشک برای سلامت و شادابی پوست و بدن بسیار قابل توجه است. آب پنیر را می توان به عنوان یک محصول جانبی شیر در نظر گرفت که با جوشاندن یا خشک شدن کره ای که پس از کره زدن باقی می ماند به دست می آید. این محصول با طعم دلپذیر و فواید بی شمار می تواند در انواع غذاهای ایرانی یا به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد.

مواد اولیه کشک از شیر گاو ، گوسفند ، بز یا مخلوطی از آنها به دست می آید. جالب است بدانید هیچ غذایی به اندازه آب پنیر پروتئین ندارد. آب پنیر خشک حاوی ویتامین B1 ، B2 ، نمک ، کلسیم و پروتئین است و می تواند به عنوان یک غذای مغذی برای کاهش گرسنگی و اشغال فضای کمی در معده استفاده شود.

خواص کشک برای درمان عفونت پوستی از این ماده لبنی که حاوی مواد مورد نیاز برای تقویت پوست است، می‌توان برای درمان عفونت‌‌‌های پوستی استفاده کرد. به این منظور می‌توانید یک دستمال تمیز را درون کشک خیس کنید و بر روی پوست خود قرار دهید. به مدت 15 الی 30 دقیقه دستمال خیس شده به کشک را بر روی نواحی مورد نظر پوست قرار دهید و سپس با آب ولرم شستشو دهید. برای گرفتن نتیجه موثر این کار را یک دوره معین انجام دهید.

درمان آفتاب سوختگی با کشک اگر به دنبال یک داروی طبیعی و بدون هرگونه مواد شیمیایی برای درمان آفتاب سوختگی هستید، مخلوط کشک با آبلیمو بهترین ترکیب برای از بین بردن لکه‌‌‌های قهوه‌ای حاصل از آفتاب سوختگی است. لازم به ذکر است می‌توانید از مخلوط کشک با عرق بابونه نیز استفاده کنید که تاثیرات مطلوبی دارد.

استفاده از کشک خالی نیز به این منظور امکان پذیر است، به صورتی که کشک را بر روی نواحی آفتاب سوخته قرار دهید. خواص کشک برای شادابی و جوان‌سازی پوست برای جوان‌سازی و شادابی پوست می‌توانید از ماسک کشک استفاده کنید، به صورتی که یک قاشق حاوی کشک را با یک قاشق ویتامین ث، کمی عسل و چای سبز مخلوط کرده و روی صورت خود قرار دهید. این ماسک به کاهش چین و چروک و جوان‌سازی پوست کمک شایانی می‌کند.

فواید کشک و سیاهی دور چشم اگر می خواهید سیاهی دور چشم خود را کاهش دهید ، می توانید از کشک استفاده کنید. یک پنبه یا پارچه تمیز را در کشک خیس کنید و آن را به مدت 10 دقیقه زیر چشم خود قرار دهید. مراقب باشید که محتویات داخل چشم نباشد. در نهایت ، این کار را دوبار در هفته انجام دهید و کاهش چشمگیر حلقه های تیره زیر چشم را مشاهده کنید.

فواید کشک برای ترمیم و پاکسازی پوست ماسک کشک، آبلیمو و عسل می‌تواند به از بین بردن سلول‌‌‌های مرده پوست کمک کند و پوست را پاکسازی کند. می‌توانید ماهانه یک مرتبه از این ماسک را استفاده کنید. خواص کشک و جلوگیری از عفونت واژن کشک برای خانم‌‌‌ها خصوصا درمان و پیشگیری از رشد عفونت‌‌‌های مخمری واژینال بسیار موثر است.

باکتری‌‌‌های لاکتوباسیلوس موجود در کشک و ماست از رشد عفونت در بدن جلوگیری می‌کند و با تولید پروکسید هیدروژن، عفونت‌‌‌های مخمر‌‌های واژن را از بین می‌برد. بهبود عملکرد مغز گفته می شود که مصرف کشک می تواند یک روش موثر برای حفظ آرامش اعصاب بوده و به بهبود عملکرد مغز کمک کند.

همچنین کشک برای کاهش استرس و اضطراب نیز بسیار مفید است. خواص کشک و پیشگیری از بروز پوکی استخوان کشک حاوی مقدار قابل توجهی کلسیم است که یکی از مهم‌ترین مواد مورد نیاز برای پیشگیری از پوکی استخوان است. به این ترتیب یکی از مهم‌ترین فواید کشک را پیشگیری و کاهش بروز پوکی استخوان محسوب کرد.

خواص کشک برای حفظ سلامت جنین کشک کم نمک مزایای دو برابر برای بدن دارد، همچنین برای بانوان باردار نیز بسیار مفید است. بانوان باردار می‌توانند برای حفظ سلامت جنین خود از کشک در حجم و میزان نمک کم استفاده کنند. همچنین مصرف کشک به همراه بادمجان تا حدودی موجب دورماندن جنین از نقص‌‌‌های حین تولد می‌شود.

کمک تناسب اندام فایده اصلی کشک خشک شده و ماده اصلی آن پروتئین بالا است. حدود 55 درصد آب پنیر از پروتئین ها و اسیدهای آمینه تشکیل شده است و همه ما به خوبی از اهمیت این ماده مغذی برای کمک به تناسب اندام و بدنسازی آگاه هستیم.

با انواع کشک آشنا شوید

با انواع کشک آشنا شوید

کشک خاکستری: این نوع کشک که حاوی مواد مغذی زیادی است ، محصول بومی خراسان رضوی است. برای تهیه این نوع کشک ، دوغ را در تابه های چدنی می جوشانند تا حالت خمیری به خود بگیرد و در نهایت در آفتاب قرار می گیرد تا خشک شود.

کشک زرد: پودر این کشک زرد رنگ است ، کشک زرد جزء اصلی اکثر غذاها از جمله کشک جوش است. همچنین به عنوان ادویه و نمک در برخی غذاها استفاده می شود.

کشک لور: کشک لور یک کشک تازه و بدون نمک است که چربی کمتری نسبت به خامه دارد. بنابراین ، این ماده برای افرادی که چربی زیادی دارند یا از خوردن غذا خودداری می کنند مناسب است.

کشک خشک: کشک خشک همان کشک کوبیده و الک شده است که به شکل گلوله و اندازه توپ های پینگ پنگ تهیه می شود؛ یا بصورت یک رشته تهیه و بسته بندی می شود.

کشک سویا خشک: با استفاده از سویا می توان نوعی کشک بدست آورد که به کشک سویا یا کشک سویا معروف است. این نوع کشک که به صورت صنعتی به دست می آید ، دارای خواص سویا است و خاصیت کشک محلی را ندارد و برای تقویت ماهیچه ها و کمبود پروتئین استفاده می شود.

راهنمای خرید بهترین کشک محلی

راهنمای خرید بهترین کشک محلی

دو عامل مهم در آب پنیر پروتئین و کلسیم هستند. با توجه به اینکه شیر و ماست برای تولید کشک مصرف می شود ، درصد پروتئین های آن افزایش می یابد و این موضوع (افزایش پروتئین) ممکن است در کشک خشک تا 50 درصد برسد.

اگر کشک توسط کارخانه های صنعتی تولید شود ، به دلیل داشتن پروتئین و سلامت بالا ، ارزش غذایی بسیار بهتری دارد. البته کشک های مایع صنعتی نیز بسیار خوب و با کیفیت هستند. بسته به استانداردهای مختلف بسته های مختلفی وجود دارد. بسته بندی لیوان ، شیشه و کیسه انواع مختلفی از بسته بندی کشک است. کشک حتی در کیسه های مختلف تک و دو نفره موجود است .

پخش مستقیم انواع کشک محلی گاو

پخش مستقیم انواع کشک محلی گاو

امروزه کشک به صورت انواع مختلفی چون ،کشک محلی غلیظ، کشک محلی فله ای،کشک محلی عشایر،کشک محلی سنتی، در سراسر اران در مراکز مختلف تولید و عرضه می شود. این محصول را متوان به صورت مستقیم و همچنین میتوان به صورت اینترنتی سفارش داد و مورد مصرف قرار دهیم.

بیشتر رژیم غذایی افراد به عنوان بدنساز باید حاوی درصد بالایی از پروتئین خالص باشد و بنابراین آب کشک می تواند منبع عالی پروتئین برای این افراد باشد. اگر شما به عنوان فردی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهید ، مایل به مصرف مکمل های غیر طبیعی نیستید ، بهتر است کشک را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

3

  1. سلام من سایت رو خوندم و بابت این همه کالای خوبی که دارین میخوام از شما خرید کنم صفحه ی خرید اینترنتی دارین یا به صورت تلفنیه؟

  2. سلام و روز خوش چطوری میتونم از این کشک ها سفارش بدم و چقدر طول میکشه تا این کشک ها به دستم برسن من از استان اصفهان میخوام خرید داشته باشم

  3. کشک محلی گاو دارای طبع سردی است و برای افرادی که دارای مزاج گرم هستند غذایی مناسب به شمار می آید و توصیه می کنم به همه عزیزانی که دارای طبع گرم هستند از این محصول خریداری کرده و در تابستان استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما