خرید عمده قره قروت سنتی عمده

قره قروت سنتی عمده جزو فرآورده های حاصل از شیر حیواناتی مانند گاو و گوسفند است که از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار می باشد. خرید عمده قره قروت سنتی توسط واحد هایی که در زمینه تهیه غذا های مختلف در حال فعالیت هستند، دیده می‌ شود و این محصول بیشتر همراه با غذاهای مانند آش و سوپ مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده قره قروت سنتی عمده

نحوه تهیه قره قروت سنتی تازه

نحوه تهیه قره قروت سنتی تازه

قره قروت سنتی عمده خالص جزو فرآورده های حاصل از انواع شیر می‌ باشد که خوشبختانه در ایران تولید این محصول در بهترین شرایط انجام می‌ شود و در راستای داشتن ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد برای سلامتی بدن انسان مناسب می باشند.

قره قروت همانند دیگر فرآورده های حاصل از شیر، کلسیم بسیار زیادی در خود گنجانده است و به همین دلیل می تواند در تقویت استخوان ها و استحکام دندان ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. نحوه تهیه قره قروت سنتی تازه و با کیفیت در مناطق مختلف از کشور با یکدیگر متفاوت می‌ باشد و اما میتوان نحوه تهیه قره قروت سنتی تازه و باکیفیت را در مراحل زیر خلاصه کرد:

  • ماست دوغ شده را در مشک مخصوصی می ریزند تا چربی های آن که در واقع همان کره است کاملا از آن جدا شود.
  • در مرحله بعد باقی مانده دوغ را می جوشانند تا به غلظت مناسب برسد. سپس آن را روی پارچه های صاف می ریزند تا آب باقیمانده در آنها کاملا از این محتویات جدا شود.
  • آب کشیده شده از پارچه محتوی دوغ، را با کمی شیر مخلوط می‌ کنند و بر روی حرارت قرار می دهند تا در نهایت یک ماده غذایی سرخ رنگ و ترش مزه که همان قره قروت سنتی است، تولید می شود. این محصول در بازار های صادراتی با نام ترف سیاه هم شناخته شده است.

صادرات قره قروت سنتی عمده

صادرات قره قروت سنتی عمده قره قروت صادراتی در دیگر کشورها طرفداران بسیار زیادی به خود اختصاص می‌ دهد و همانطور که اشاره کردیم این محصول جزو فرآورده های حاصل از محصولات لبنی است که از خواص و فواید زیادی برای سلامتی بدن انسان ها برخوردار می‌باشد و این مواد به راحتی می‌ تواند در فعال سازی آنزیم ها و ویتامین ها و همچنین افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری های عفونتی نقش داشته باشد. به همین دلیل اکثر مصرف کنندگان به همراه غذا های مختلف این محصول را مورد مصرف خود قرار می‌دهند.

صادرات قره قروت سنتی ایران به کشورهای مختلف به صورت عمده انجام می‌ شود و این محصولات معمولاً در غلظت های مختلف و در بسته بندی های متنوع ارائه می‌ شوند تا متقاضیان با هر ذائقه ای توانایی خرید این نوع کالاها را داشته باشند.

4

  1. با سلام و خسته نباشید قره قروت سنتی عمده جزو فرآورده های حاصل از شیر حیواناتی مانند گاو و گوسفند است که از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار می باشد.

  2. سلام روزتون بخیر لطفا برای من لیست محصولاتی که دارین رو ارسال کنین تا انشالله با هم همکاری بلند مدت داشته باشیم

  3. سلام قره قوروت ها رو تو بسته بندی های چند گرمی قرار میدین؟ ممکنه در بسته بندی های یک کیلویی هم قره قرون سفارش داد یا نه؟ ممنون میشم جواب بدین

  4. من مقدار زیادی قره قروت محلی دارم باید آنها را در یخچال یا فریزر نگه دارم و یا اینکه شرایط نگهداری محصولات به گونه دیگری است لطفاً منو راهنمایی کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما