تولید کره گاوی اصل

کره گاوی اصل دارای بازار فروش خوبی بوده و طرفداران فراوانی را دارد. تولید این محصول در کارخانجات مختلفی صورت گرفته و به سراسر کشور عرضه می گردد. مصرف این محصول دارای فواید فراوانی برای بدن می باشد از این رو تولید ان به صورت انبوه در کشور انجام می گیرد. معمولا کره های گاوی تولید شده در ایران نسبت به نمونه های خارجی از قیمت و کیفیت مناسب تری برخوردار می باشند. از این رو کره گاوی ایران، در کشورهای خارجی نیز دارای طرفداران فراوانی می باشد.

خرید انواع کره حیوانی عمده و کشک خشک گوسفندی به صورت مستقیم اقتصادی بوده و هزینه هایی را که شخص در مرحله نهایی پرداخت می نماید به صورت مطلوب کاهش خواهد داد.

تولید کره گاوی اصل

نحوه کره گیری سنتی از گاو

نحوه کره گیری سنتی از گاو کره گاوی یکی از فراورده های شیر گاو می باشد که از دیر باز مورد استفاده مردم قرار گرفته است. این محصول دارای مواد مغذی و ویتامین های فراوانی از قبیل؛ ویتامین آ، ویتامین دی، ویتامین ب، ویتامین کا، ویتامین ای، آهن، کلسیم و… می باشد که برای سلامتی بدن بسیار حایز اهمیت بوده و انرزی زا می باشد.

بهترین کشک سنتی، کشک عشایری و کشک محلی گوسفندی می باشد که از گذشته تا امروزه تولید آن رواج داشته و بخاطر ارزش غذایی بالای این محصول از مجبوبیت جهانی برخوردار است.

معمولا برای تولید کره گاوی اصل درجه یک روش های سنتی و صنعتی فراوانی وجود دارند که دارای مراحل پیچیده ای می باشند. در زیر به طور مختصر به شرح روش سنتی کره گیری می پردازیم. برای تهیه این محصول از یک مشک چرمی که از چرم بز تهیه می شود، ماست گاوی و یا دوغ گاوی پرچرب استفاده می نمایند.

در ابتدا ماست یا دوغ را داخل مشک ریخته و سپس آن را به مدت زمان طولانی تکان می دهند تا تمام چربی های موجود در ماست و یا دوغ به طور کامل از آن جدا شود. در طی زمان تکان دادن مشک برای جدا شدن چربی ها به آن تکه های یخ و یا آب سرد نیز اضافه می نمایند تا کار جدا شدن چربی ها به سهولت انجام گیرد. بعد از جدا شدن کامل چربی ها از ماست درب مشک را باز کرده و کره های حاصله را بر می دارند. معمولا تمام کره را نمیتوان از مشک به دلیل چسبیدن به دیواره های آن برداشت. بدین منظور بعد از برداشت کره ها و دوغ درون مشک، به مشک حرکات ناگهانی و محکمی وارد می نمایند تا تمام کره ها از دیواره آن جدا شوند.

قیمت ویژه کره گاوی اصل

قیمت ویژه کره گاوی اصل همانطور که کره را از شیر تهیه می نمایند قیمت آن نیز به شدت تحت تاثیر شیر می باشد. علاوه بر آن قیمت کره گاوی در بازار ثابت نیست و به عوامل مختلفی مانند؛ نوع بسته بندی،نوع برند، نوع کیفیت و…وابسته می باشد.

بهترین روش برای استعلام قیمت این محصول در سراسر کشور طی مدت زمان اندک و صرف کمترین هزینه ممکن، استفاده از روش اینترنتی می باشد. مروزه اکثر مراکز فروش معتبر دارای سایت هایی برای معرفی و فروش محصولات خود می باشند که در این سایت ها قیمت محصولات خود را نیز بیان می نمایند و خریداران به راحتی با مراجعه به این صفحات مجازی می تواند از سراسر کشور استعلام قیمت بگیرند و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایند.

1

  1. این خوراکی دارای چربی از نوع سالم بوده که موجب از بین بردن کلسترول بد خون گردیده و با از بین بردن سلول‌های چربی مضر در بدن می‌تواند میزان چربی خون را تنظیم نموده و از کلسترول بالا جلوگیری کند و در نتیجه کم کردن کلسترول در خون از بیماری‌های مانند سکته های قلبی و گرفتگی رگ های قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند.

    ضمن اینکه این خوراکی منبع غنی از ویتامین های گروه b بوده که در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر زیادی می گذارند بنابراین استفاده از آنها می تواند موجب تضمین نمودن سلامتی افراد گردیده و همچنین تقویت سیستم ایمنی آنها را به دنبال داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما