تولیدکنندگان کشک عشایری سنتی

کشک، دوغ، ماست، قره قورت و محصولاتی از این قبیل بیشتر از آنکه نمونه صنعتیشان مورد توجه باشد انواع محلی و اصلشان با استقبال رو به رو می شود. کشک عشایری که حاصل دسترنج زنان عشایر است و با بهترین شیرها تهیه می شود در این مرکز با بهترین نرخ ممکن در دسترس علاقه مندان قرار گرفته و پخش و توزیع آن در سراسر کشور انجام می شود.

تولیدکنندگان کشک عشایری سنتی

از کشک عشایری چه می دانید؟

از کشک عشایری چه می دانید؟ کشک عشایری یکی از محصولات لبنی است که توسط زنان عشایر به صورت خانگی تولید می شود. شیر گوسفند و بز ماده اولیه در تولد کشک به شمار می رود. این نوع کشک که به صورت سنتی تولید می شود دارای خاصیت بی نظیر می باشد و چون به صورت سنتی تولید شده لذا خواص بسیار بالایی نسبت به نوع صنعتی دارد و ناخالصی ندارد و به همین علت از محبوبیت بالایی در بازار فروش برخودار است.

در ادامه مطلب ما به موضوع خواص بی نظیر کشک عشایری می پردازیم. کشک عشایری یک ماده خوراکی بوده که با توجه به اینکه این نوع کشک از شیر تازه گوسفند و بز تهیه می شود به همین دلیل خواص بالایی دارد زیرا که در زندگی عشایری برای تولید کشک همیشه از شیر تازه استفاده می‌نمایند و همچنین کشک را جلوی آفتاب می گذراند که این امر سبب این می شود که میکروب های کشک کاملا از بین بروند. به همین دلیل کشک عشایری طرفدار بسیابی دارد و علاوه بر این شیر گوسفند بسیار غلیظ و خوش طعم می باشد و به همین دلیل این کشک دارای طعم شگفت انگیزی است.

کشک عشایری اصل دارای خواص بسیار زیادی می باشد که در زیر ۵ خواص مهم ان را ذکر می نماییم: منبع عالی کلسیم و فسفر و به همین دلیل برای رشد و استحکام استخوان و دندان مفید و پر اهمیت است. ز کشک خشک خالص برای کاهش وزن در رژیم لاغری قرار می دهند. کشک خشک کالری بالا داشته و برای وررشکاران مفید است. پایین اورنده کلسترول، تقویت حافظه، جلوگیری از پیری زودرس از خواص فوق العاده ی کشک می باسد. چربی سوزی و تقویت سیستم ایمنی بدن و سم زدایی از خواص کشک به شمار می رود. کشک با داشتن فسفر کمک بهتری به جذب کلسیم می کند و در نتیجه کلسیم در کلیه رسوب نمی نماید.

تضمین سلامت مغز با خوردن کشک

تضمین سلامت مغز با خوردن کشک کشک عشایری مایع یکی از انواع کشک هایی است که به صورت سنتی تولید و خشک شده و به بازار مصرف عرضه می گردد.همانطور که می دانید کشک عشایری توسط عشایران ایران و ایلات مختلف به صورت سنتی و بدون مواد اضافی شیمیایی تولید می شود. کشک عشایری در هر بازار و مرکز فروشی عرضه نمی شود زیرا که این نوع کشک اصیل و خالص است و به علت اینکه این نوع محصول با حجم کمتری تولید می شود بنابراین کمیاب بوده و نمی توان به راحتی آن را از هر مرکز خریدی پیدا و سفارش داد و حتما باید در هنگام خرید کشک عشایری دقت کرده زیرا که نوع تقلبی آن در بازار فروش نیز عرضه می شود. کشک عشایری توسط زنان خانه دار عشایر تولید می شود و این نوع ماده غذایی به دلیل اینکه به صورت ارگانیک تولید می شود

سرشار از خواص مفید و افزودنی شیمیایی نداشته به همین خاطر برای سالم و برای بدن مفید می باشد. کشک عشایری به صورت سنتی تولید شده و در طی فرایند چند مرحله ای تولید شده و به صورت دستی و در اشکال مختلفی قالب گرفته می شود و سپس توسط نور خورشید خشک می شود و یا به بسته به ذائقه، نیم خشک برای مصرف اماده می شود. کشک عشایری بی نمک نیز یک نوع کشک بوده که توسط عشایران تولید می گردد، کشک خشک شده از گذشته تا به الان به صورت ارگانیک توسط عشایران کشور تولید شده و یک نوع محصول کمیاب و باارزش است، این نوع کشک در طرح و اشکال مختلف موجود است

که عاری از افزودنی بوده و تنها موادی که به آن اضافه می نمایند نمک است زیرا نمک باعث می شود که زودتر خشک و از کپک زدن آن جلوگیری می کند، کشک های در اشکالی مانند: مربع، مثلث، استوانه ای، گرد و …. تولید می شود. در بازار فروش این محصول معمولا کشک عشایری فله ای در بازار به فروش می رسد که با سود بیشتری برای خریدار به همراه است.

کشک عشایری اصل چه مشخصاتی دارد؟

کشک عشایری اصل چه مشخصاتی دارد؟ کشک هارا باتوجه به رنگ و خواصی که دارند و همچنین با توجه به روش های تهیه کشک محلی به گروه ها و انواع مختلفی تقسیم میکنند. اما پیشینه و سابقه کشک در ایران به صدهاسال قبل برمیگردد و از همین جهت امروزه میتوان دو گروه اصلی کشک را در ایران نام برد: کشک محلی و کشک کارخانه ای. کشک محلی همانطور که از اسم آن بر می آید نوعی از انواع کشک است که توسط روستاییان و عشایر در مناطق روستایی تهیه و توزیع میشود.

این نوع کشک با توجه به مواد اولیه ی سالم و تازه ای که در تهیه ی ان به کار میرود و همچنین با توجه به خوشمزگی و لذیذ بودن آن، نسبت به کشک های تهیه شده در کارخانه ها طرفداران بیشتری دارد. کشک کارخانه ای نوعی دیگر از کشک است که در کارخانه های مکانیزه و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بدونِ دخالت دست تهیه و تولید می شود.ساکنان شهرهای صنعتی و بزرگ که صد ها کیلومتر از مناطق محلی و روستایی فاصله دارند به ناچار مجبور به استفاده از این نوع کشک های کارخانه ای هستند.

در تولید این نوع کشک های کارخانه ای شیر و مواد اولیه از دامداری ها به کارخانه ها منتقل میشود و سپس وارد فرآیند تولید میشوند. البته این نکته لازم به ذکر است که چون در فرآیند تولید کشک کارخانه ای دست دخالتی ندارد از نظر بهداشتی و سلامت به این نوع کشک اطمینان بیشتری می توان کرد.اما کشک های محلی هنوز هم خوشمزه تر از انواع کارخانه ای هستند و هنوز هم طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

عرضه کنندگان بی واسطه کشک عشایری

عرضه کنندگان بی واسطه کشک عشایری کشک عشایری سوغات با قیمت باورنکردنی از طریق سایت های فروش امکان پذیر گشته است، کشک عشایری با توجه به کیفیت و اشکال آن دسته بندی شده و قیمت گذاری می شود معمولا فروش عمده می تواند با قیمت ارزان تر نسبت به خرید جزئی صورت گیرد و شامل تخفیف های ویژه نیز شود بنابراین خرید عمده می تواند یک راهکار برای سود بیشتر در خرید خود باشد.

کشک عشایری سنتی دارای خواص بی نظیری بوده که با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسد و با توجه به واسطه های زیاد و همچنین عدم دسترسی و مراجعه حضوی به تولید کنندگان آن، معمولا با قیمت بسیار بالایی به دست مشتریان می رسد. خوش بختانه مرکز فروش فراز لبن با فروش بی واسطه کشک عشایری توانسته است برای مشتریان سراسر کشور بهترین نوع کشک را عرضه نماید، برای خرید کشک عشایری پرانرژی و ارگانیک می توایند از این فروشگاه معتبر دیدن نمایید و با قیمت بی واسطه و ارزان سفارش خود را نهایی کنید.

4

  1. سلام خسته نباشید روزتون بخیر با توجه به نوسانات قیمت این محصول در بازار سایت شما مدت زمان زیادی است که افزایش قیمتی نداشته است و قیمت ها را ثابت نگه داشته است این امر به مشتریان کمک بسیاری کرده، می خواستم بابت این کار شایسته و حرفه ای از شما و سایت خوبتون تشکر کنم سپاس بی نهایت

  2. سلام خدا قوت عرض می کنم به شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت می خواستم ازتون بپرسم برای تولید این محصول در شهرستان ها هم نمایندگی و خط تولید میدین؟ و این که شرایط دادن نمایندگی شرکتتون به چه شکل هستش ؟ ممنون میشم به پرسش بنده جواب بدین

  3. سلام روز خوش میتونم بپرسم چند ساله تو این حیطه دارین فعالیت میکنین؟

  4. واقعاً کشک های عشایری نسبت به کشک های کارخانه‌ای از کیفیت و مزه و طعم بهتری برخوردار هست و من ترجیح میدم که حتماً از کشک محلی ارگانیک عشایری برای خرید استفاده کنم و کشک محلی کارخانه را به دلیل آن که دارای مواد نگهدارنده دارد اصلاً استفاده نکنم ممنون از اینکه این محصولات را بر روی سایت خودتون قرار دادین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما