توزیع کننده قارا بختیاری ارزان

پخش کننده قارا بختیاری یا همان قره قروت این محصول را که یکی از انواع لبنیات می باشد و مزه‌ای بسیار ترش دارد به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها در سراسر کشور در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرار می دهد تا شما مصرف کنندگان با خرید مستقیم این محصول، آن را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایید. استان چهارمحال و بختیاری یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز تهیه و عرضه قارا است. قارا بختیاری از ماست یا دوغ بعد از اینکه در کیسه ریخته می‌شود به دست می‌آید که طعمی ترش و دلچسب دارد و بسیاری از افراد با شنیدن نام قره قروت آب در دهان شان می افتد.

توزیع کننده قارا بختیاری ارزان

بررسی میزان کلسیم موجود در قارا بختیاری

بررسی میزان کلسیم موجود در قارا بختیاری قارا یکی از انواع فرآورده‌های لبنی معروف و پرطرفدار استان چهارمحال و بختیاری است که بازار فروش بسیار خوبی دارد و بسیاری از مسافرای که به این استان سفر می کنند حتماً این سوغاتی ترش مزه را خریداری می‌کنند. استان چهارمحال و بختیاری به دلیل آب و هوای مطلوبی که دارد برای چرای گوسفندان و گاوها بسیار مناسب است و به همین دلیل قارا و کشک و روغن حیوانی درجه یک به صورت انبوه در این استان تولید می شود و به طور کلی می توان گفت یکی از بزرگترین استانهای تولید کننده قارا است که با استقبال زیادی از طرف مشتریان رو به رو شده است.

قارا از آب ماست یا دوغ بعد از ریختنش در کیسه و همچنین جوشاندن آن و به دست آوردن یک مایع غلیظ تهیه می شود که غالباً ترش مزه است ولی گاهی برای این که از طعم شیرینی برخوردار باشد و با ذائقه بسیاری از افراد سازگاری داشته باشد مقداری شکر نیز به آن اضافه می‌کنند تا طعمش ملس تر شود.

این فرآورده لبنی دارای خواص و فواید بسیاری است از جمله:

  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
  • چربی خون را پایین می آورد
  • برای یبوست مفید می باشد
  • قند خون را کنترل می‌کند و علاوه بر این موارد مهم ترین خاصیت این فرآورده لبنی داشتن کلسیم بسیار بالای آن می باشد که با مصرف آن کلسیم مورد نیاز بدن تامین می شود.

فواید مصرف قارا بختیاری برای هضم بهتر غذا

فواید مصرف قارا بختیاری برای هضم بهتر غذا قره قروت یا قارا معمولا به عنوان یک خوراکی ترش مزه مورد استفاده قرار می گیرد ولی در برخی از مناطق کشور همراه با غذاهایی مانند آش و شله از این فرآورده لبنی ترش مزه استفاده می شود همچنین در غذاهای کبابی نیز می‌توان به جای آبلیمو برای مزه دار کردن گوشت از به قروت استفاده کرد و از طعم ترش و دلچسب آن در غذا لذت برد. تفاوت قیمت روغن ما با روغن حیوانی در بازار را به طور کامل احساس کنید.

قارا غالباً دارای رنگ سیاه یا قهوه ای می باشد ولی گاهی اوقات به رنگ سفید و زرد نیز دیده می شود که طعمی بسیار ترش دارد و در شهرهای مختلف ایران با نام های متفاوتی شناخته می‌شود و قارا نامی که در استان چهارمحال و بختیاری روی این نوع ماده لبنی گذاشته شده است.قران دارای طبعی سرد و خشک می باشد و دارای خواصی برای بدن می باشد که از جمله می توان به سرعت بخشیدن به هضم غذا با مصرف این خوراکی اشاره نمود و علاوه بر این خواص دیگری هم دارد که می توان موارد زیر را نام برد:

  • بالا بردن مقاومت بدن در برابر عفونت ها
  • ضدعفونی کننده دستگاه گوارش و مانع از رشد باکتری های غیر مفید در بدن
  • برطرف کننده تشنگی

فروش ویژه قارا بختیاری ارزان

فروش ویژه قارا بختیاری ارزان فروش ویژه قارا بختیاری ارزان در فروشگاه ها و مراکز فروش این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور امکان پذیر می باشد که شما مصرف کنندگان عزیز می توانید با خرید مستقیم، قارا بختیاری را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید. همچنین برای برخورداری از تخفیفات ویژه فروش این محصول می‌توانید آن را به صورت عمده خریداری نمایید که در این صورت با خرید در حجم بالا هزینه کمتری را پرداخت خواهید نمود و علاوه بر این با خرید از سایت ما می توانید محصولی مرغوب با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما