بازار فروش قارا عشایری درجه یک

قارا یکی از محصولات جانبی تولید شده از شیر می باشد، که طعم منحصر به فرد و بی نظیری دارد. کشور ایران دارای مناطق مختلف عشایرنشین می باشد که شغل اصلی عشایر دامپروری می باشد و تولید محصولات دامی از قبیل قارا با بهترین کیفیت در این مناطق صورت می پذیرد. قارا دارای عطر و طعم عالی میباشد و علاوه بر این فواید زیادی برای بدن دارد. عمده فعالیت ما در بازار فروش قارا عشایری درجه یک می باشد و این محصول را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می‌کنیم.

بازار فروش قارا عشایری درجه یک

بهترین نوع قارا عشایری چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نوع قارا عشایری چه ویژگی هایی دارد؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید قارا از جوشاندن آب ماست یا دوغ تولید می گردد. این محصول بی‌نظیر طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب نموده است و به عنوان یک خوراکی سالم در بین بزرگسالان و کودکان محبوب است. قارا علاوه بر طعم بی نظیر، دارای فواید زیادی برای بدن می باشد و استفاده از آن در برنامه غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند به سبب داشتن کلسیم فراوان برای افرادی که دچار مشکلات پوکی و نرمی استخوان هستند، موثر واقع گردد و در درمان بیماری آنها تاثیر بسزایی دارد.

قارا فواید زیادی برای بهبود سیستم گوارش دارد و برای افرادی که با مشکلات یبوست درگیر هستند، بسیار مفید است. این ماده بی نظیر می تواند برای افرادی که به کاهش وزن و بالا رفتن چربی سوزی بدن خود علاقمند هستند کمک شایانی نماید و در این زمینه تاثیر فراوانی دارد. این محصول منحصر به فرد در رنگ های سیاه، قهوه ای، سفید و زرد در بازار موجود می باشد. یکی از قطب های اصلی تولید قارا در ایران را می توان شهرکرد دانست.

در هنگام خرید قارا محلی باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر خریداری شود تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل گردد. همچنین استفاده از مواد اولیه تازه می تواند در بالا رفتن کیفیت قارا تاثیر بسزایی داشته باشند. سفتی بیش از حد نشان از کهنگی محصول دارد. از قاراهایی که دارای طعم ترش نمی باشند باید خودداری کرد، چرا که یکی از مشخصه های اصلی این محصول ترش بودن آن است.

موارد استفاده از قارا عشایری در پخت غذا

موارد استفاده از قارا عشایری در پخت غذا قارا به عنوان یک خوراکی سالم و طبیعی از قدیم الایام در فرهنگ غذایی ما جایگاه ویژه ای داشته است. یکی از کاربردهای اساسی قارا، به صورت خوراکی و به عنوان تنقلات برای کودکان بوده است، اما علاوه بر مصرف خوراکی، این محصول منحصر به فرد، در انواع غذاهای سنتی ایرانی نیز کاربرد دارد و به عنوان یک چاشنی بسیار عالی و انواع غذاها استفاده می گردد. قارا یکی از طعم دهنده های اصلی برای استفاده در انواع آش های ایرانی از قبیل آش کشک، آش ترش و غیره می باشد.

همچنین این محصول بی نظیر می تواند به عنوان یک چاشنی موثر در تهیه انواع خوراک جگر، لوبیا چیتی، عدسی استفاده گردد. لذت استفاده از قارا در آش رشته بسیار عالی است و در دورهمی های دوستانه و خانوادگی استفاده میگردد و خاطره خوشی را در ذهن همگان به یادگار می‌گذارد. کشور ایران مفتخر است یکی از تولیدکنندگان قارا سنتی درجه یک با بالاترین سطح کیفی در سطح جهان باشد و این محصول بی نظیر را با طعمی دلچسب و عالی به بازار عرضه می کند.

قیمت عمده قارا عشایری درجه یک

قیمت عمده قارا عشایری درجه یک مجموعه ما در زمینه عرضه قارا سنتی در سطح کشور فعالیت دارد و این محصول را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند، این مجموعه محصولات دیگری از قبیل کشک محلی، قرقروت محلی و سنتی، قارابشکن، روغن و کره محلی را نیز به بازار عرضه می کند. کیفیت‌ بالا از اصول مهم در مجموعه ما می باشد که باعث گردیده است بتوانیم محصولی در خور شان مشتری به وی عرضه کنیم و رضایت مشتریان عزیز را در جهت مصرف محصول طبیعی و ارگانیک فراهم آوریم. مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت قارا می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما