قیمت سفارش کشک عشایری تازه

کشک عشایری تازه محصولی است که دارای طعم و مزه بسیار متمایز از انواع کشک دیگر است و می‌تواند با داشتن ارزش غذایی فوق العاده ای در تهیه غذاهای مناسب مورد استفاده قرار گیرد؛ قیمت کشک تازه در استفاده از این محصول توسط خریداران عمده از فروشنده اصلی آن بسیار مناسب می باشد و آنها می‌توانند این کشک سفارشی را در زمانی کوتاه و با بسته بندی بسیار مناسب بهداشتی در آدرس مورد نظر خود را تحویل بگیرند و کمترین قیمت کشک عشایری را و برای هر کیلوگرم از آن پرداخت کنند.

کشک خشک و کشک پاکتی دهکده خرم از فراورده های لبنی که مصرف آن در کل دنیا اهمیت ویژه دارد این نوع مواد هم با طعم ترش و خوشمزه خود در انواع غذاهای مختلف ایرانی استفاده می شود.

قیمت سفارش کشک عشایری تازه

بهترین دما برای نگهداری از کشک عشایری تازه

بهترین دما برای نگهداری از کشک عشایری تازه یکی از نکاتی که در نگهداری از کشک عشایری تازه اهمیت بسیار زیادی دارد دما می باشد و از جمله محصولاتی است که در آن میزان پروتئین بسیار زیادی وجود دارد همچنین مقدار چربی موجود در آن نیز بالا بوده و از حیث این دو ماده دارای ارزش غذایی زیادی است، این دو ترکیب مغذی چنانچه شرایط مناسب نگهداری کشک رعایت نشود می‌تواند یکی از عوامل اصلی فساد در کشک و خراب شدن کیفیت آن باشند به این معنی که این محصول تحت تاثیر رطوبت و گرما می تواند به سرعت خراب شود زیرا چربی موجود در این کشور نسبت به گرما فوق العاده حساس است و به راحتی اکسید می‌شود و وقتی چربی کشف اکسید شده بوی نامطلوبی از آن استشمام است و عملاً استفاده از کشف ناممکن می شود.

این محصول یعنی کشک خشک در بدنسازی دارای خواص شگفت انگیزی بوده و با خواص باورنکردنی که دارد تبدیل به یک فراورده لبنی پرطرفدار شده است.

بنابراین باید توجه کرد که کشک در دمای مناسب قرار بگیرد و لزوما بهترین دما برای نگهداری این کشک دمای یخچال است به این معنی که باید این محصول در یخچال و دمای ۴ درجه سانتی گراد نگهداری شود تا به این ترتیب کیفیت آنها تحت تاثیر گرما از بین نرود و همچنان ارزش غذایی خود را به عنوان یک ماده پر پروتئین داشته باشد.

فواید کشک عشایری تازه برای سلامت استخوان ها

فواید کشک عشایری تازه برای سلامت استخوان ها فواید کشک برای سلامتی می تواند بسیار زیاد باشد این محصول خاص یکی از موثرترین محصولات برای تقویت استخوان است و علت آن هم کاملاً مشخص است چون کشک در واقع از دوغ که یکی از فرآورده های شیر است به دست می آید و غلیظ کردن دوغ باعث می‌شود که کلسیم آن بالا رود بنابراین می توان انتظار داشت که در کشک میزان کلسیم فوق‌العاده بالا باشد و این باعث می شود که امکان دسترسی به کلسیم توسط بدن با مصرف آن راحت شود.

کشف می تواند به سلامت استخوان کمک کند و از پوکی استخوان جلوگیری نماید به همین دلیل افرادی که در روستاها زندگی می‌کنند و از این محصول به مقدار بیشتری استفاده می نمایند استخوان های محکم تری دارند و در پیری کمتر به پوکی استخوان مبتلا می شوند بنابراین استفاده از این محصول از کودکی باید انجام شود تا از همان ابتدا بافت استخوانی محکم شود و تراکم کلسیم بالایی نیز در استخوان ایجاد شود به این ترتیب این محصول می‌تواند به سلامت استخوان ها در هر سن و سالی کمک نماید.

توزیع کننده عمده کشک عشایری تازه

توزیع کننده عمده کشک عشایری تازه کشک عشایری تازه توسط توزیع کننده عمده این محصول با قیمت مناسب به خریداران آن ارائه می گردد و کسانی که به این کشک نیاز دارند می‌توانند آن را در بسته بندی های مناسبی که مختص این محصول می باشد به راحتی و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

این توزیع کننده برای سفارش های عمده قیمت پایینی در نظر گرفته است و به این ترتیب کسانی که این محصول را برای تجارت یا صادرات نیاز دارند می توانند از طریق این توزیع‌کننده نیاز خود را تامین کنند بنابراین برای خرید این محصول ابتدا باید با روش های ارتباط آسان و ارزان با توزیع‌کننده آشنا شد تا به این ترتیب توان محصول را سفارش داد و یکی از بهترین این روش ها سفارش اینترنتی است که می تواند در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و هزینه خاصی نیز نداشته باشد و به این ترتیب این محصول به دست خریداران برسد.

126

  1. با سلام
    کشک عشایری تازه توسط توزیع کننده عمده این محصول با قیمت مناسب به خریداران آن ارائه می گردد و کسانی که به این کشک نیاز دارند می‌توانند آن را در بسته بندی های مناسبی که مختص این محصول می باشد به راحتی و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

  2. سلام وقت بخیر.کشک عشایری رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد قیمت رو هم تو سایت بذارید ممنون از همگی.

  3. سلام و عرض ادب . ممنون از اطلاعات مفیدی که فواید کشک عشایری تازه برای سلامت استخوان در سایت قرار دادید من فکر نمی کردم کشک اینقد فواید داشته باشه

  4. سلام من از این سایت کشک خریدم کشک های این سایت آش رو خیلی خوشمزه می کنن و همچنین بسته بندی سفارشم بسیار عالی بود از خریدم راضی هستم

  5. سلام وقت بخیر
    کشک عشایری تازه چون بصورت طبیعی درست میشن خیلی برای درمان بیماری ها مفیدن؟

  6. این کشک مزه خیلی خوبی داره،پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید

  7. سلام
    کشک عشایری مرغوب ترین و اصلی ترین کشک موجود در بازار هستش که این سایت امکان خرید آن را فراهم کرده است
    ممنون از زحماتتون

  8. با سلام و وقت بخیر. کشک خشک به پیش‌گیری و کاهش مشکلات قلبی کمک می‌کند. اضافه‌کردن روزانه این ماده به رژیم غذایی در کاهش سطح کلسترول موثر است و عملکرد قلب را بهبود می‌بخشد. کم‌بودن سطح کلسترول بد در بدن به پاک‌نگه‌داشتن شریان‌ها کمک و بهبود جریان خون را امکان‌پذیر می‌کند. ازاین‌رو، با توجه به این خواص، مصرف آن خطرات بیماری‌های مرتبط با قلب را تا حد زیادی کاهش میدهد. من از خریدم راضی ام. خسته نباشید ویژه خدمت مجموعه جهانبین

  9. سلام علیکم کشک با کیفیت فقط کشک های عشایری هستند چون چربی بسیار بالایی دارن و قیمتها بسیار گزاف بود ولی این سایت با قیمت مناسب کشک عشایری رو به دستتون میرسونه

  10. سلام روزتان سرشار از شادی و نشاط. کشک عشایری با قیمت عمده به فروش می‌رسد؟

  11. سلام وقتتون بخیر
    میشه لطف کنید بگید در سفارش عمده، از چه میزان سفارش، خرید عمده محسوب میشه؟ من قبلا ازتون خرید داشتم و واقعا راضی بودم، کشک ها طعم فوق العاده ای داشتن و البته قیمتشونم نسبت به جاهای دیگه خیلی مقرون به صرفه بود. و الان می خوام به صورت عمده خرید کنم.

  12. سلام کشک عشایری تازه واقعا تازه و خوشمزه هست طعم طبیعی و عالی داره بسیار پر خاصیت هست از پروتئین و کلسیوم بالایی برخورداره وقیمت مناسبی داره ممنون بابت معرفی و سایت خوبتون

  13. سلام وقت بخیر
    محصول کشک عشایری خیلی خوشمزه و پر خاصیت هست
    و قبلا تهیه کردم استفاده کردم
    مرسی از سایت خوبتون

  14. کشک عشایری کاملا طبیعی و سالم هست و پروتیین زیادی داره محصول کشک این سایت عالیه حتما خرید کنید

  15. کشک عشایری تازه محصولی است که دارای طعم و مزه بسیار متمایز از انواع کشک دیگر است و می‌تواند با داشتن ارزش غذایی فوق العاده در تهیه غذاهای مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

  16. سلام
    طبیعی هست که هر چیزی که به صورت محلی و سنتی به دست بیاید بسیار مرغوب و خوب هست در این حجم آماده برای صادرات

  17. درود بر شما
    کشک عشایری، یادآور ایل بختیاری و فرهنگ اصیل و غنی ایرانی است. این کشک چون از شیر تازه دام تهیه میشه، خیلی مرغوب و باکیفیت هست. عذر میخوام کمترین مقداری که میشه خرید کنیم تا این نوع کشک را امتحان کنیم، چه مقداره؟برخی انواع کشک، مزه ترش دارند که خیلی خوشایند نیست.

  18. با عرض سلام و درود سپاسگذارم از مطالب خوبی که راجع به این محصول کشک منتشر کردید، نوشته ها را به دقت کانل مطالعه کردم و بسیار تاثیر گذار بود؛ برای من بسیار مهم و با ارزش است که با شما تولید کننده معتبر همکاری کنم ممنون از سایت خوبتون موفق و سر بلند باشید

  19. باسلام
    کشک یکی از فرآورده‌های فرعی شیره که به دلیل خواص فراوونی که داره بین ایرانی ها از محبوبیت خاصی برخورداره.
    کشک ضد عفونی کننده دستگاه گوارشه؛ همچنین به خاطر کلسیم و فسفر زیادی که داره از پوکی استخوان جلوگیری می کنه. اما داستان کشک فقط به کلسیم ختم نمیشه. کشک دارای همه اسیدهای آمینه مورد نیاز بدنه. این گلوله خوشمزه و پرخاصیت، دوست سلامتی و زیبایی و تناسب اندام شما هم هست. پس جای این دوست ارزشمند رو توی رژیم غذایی تون بیشتر کنین.

  20. سلام وقت بخیر کشک
    عشایری بسیار خوشمزه وطعم بسیار
    عالی دارد
    پیشنهاد میکنم
    خریداری کنید
    موفق باشین

  21. با سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده محترم با توجه به خواص بی شمار …. به همه عزیزان توصیه می کنم این ماده را در سبد غذایی خود قرار داده و جهت حفظ سلامت خود و عزیزانشان حتما به صورت مرتب و همیشگی از آن استفاده کنند با سپاس از سایت خوبتون

  22. کشک فواید زیادی از جمله عضله سازی به دلیل پروتئین بالا و تقویت و تحکیم استخوان ها به دلیل کلسیم موجود در آن دارد . بهترین نوع کشکی که میتوان پیدا کرد کشک ساخته شده توسط عشایر عزیز هست چون هم بصورت طبیعی و خالص تولید شده و هم اینکه عشایر طرز تهیه آن را خیلی خوب بلدند و کشک مرغوبی تولید میکنند

  23. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم که شما در چه شهری فعالیت می کنید و اینکه آیا امکان فروش حضوری هم دارید؟
    میشه در رابطه با شرایط اقساطی هم یه توضیحی بدین؟

  24. سلام وخسته نباشید سایت شما بسیار پر محتوا و پر از مطالب کاربردی است و با دقت زیادی به ارائه نکات خرید خوب این محصول پرداخته است. بسیار سپاسگزارم از مجموعه ی شما و حتما از این سایت خرید می کنم.

  25. با احترام
    روزتون بخیر
    من تا حالا چند مدل کشک رو امتحان کردم ولی تا حالا کشک عشایر نخوردم . خیلی جالب شد برام و مشتاق شدم که ببینم چه مزه های هست . مطمئنم که طعم بهتری داره چون طبیعی تر هست .

  26. سلام و وقت بخیر، کشک با خواص زیاد و بی نظیر اش برای همه ی سنین مناسب است و هیچ محدودیتی برای افراد در مصرف آن وجود ندارد.

  27. سلام و وقت بخیر خدمت شما و تمامی همکاران محترمتون. خسته نباشید. کشک یکی از موثرترین محصولات برای تقویت استخوان هست چون سرشار از کلسیم هست.با تشکر از سایت خوب شما لطفا در مورد نحوه ی بسته بندی و فروش و همچنین قیمت کشک توضیحاتی بفرمایید.

  28. سلام عشایر زحمتش پاک دوست مردمانی نجیب و مهربان هستن پس کشک آنها اصل هست که برای استخوان‌ها بسیار مفید

  29. سلام با دیدن این کشک های عشایر دلسوز دهانم پر آب شد واقعا ‌کشک عشایر اصل عالی

  30. سلام وقت بخیر.
    آیا شعبه هایی برای خرید و فروش حضوری هم دارید یا باید حتما به صورت اینترنتی خرید کنیم؟

  31. سلام و عرض ادب واحترام کشک عشایری به دلیل اینکه از شیر حیواناتی که در دل دشتهای باز چرا میکنند به دست می آید نه تنها کاملا ارگانیک وطبیعی میباشد بلکه به دلیل اینکه حیوانات گیاهان ناب و کمیابی تغذیه میکنند بسیار پر خاصیت و مقوی است و به نوعی کیمیاست.

  32. سلام. بنده چون استخوان درد شدید دارم دایما از کشک عشایری تازه استفاده می کنم. ماه پیش از سایت شما کشک تازه خریداری کردم.کاملا از نظر کیفیت و طعم راضی بودم. ازین پس مشتری ثابت شما می شوم.

  33. سلام
    همانطور که شما در مطلب اشاره کردید یکی از دلایلی که کشک عشایری دارای محبوبیت خاصی دارد اینست که برای پوکی استخوان بسیار مفید است

  34. باسلام وخسته نباشی. کشک عشایرواقعاخوشمزه وعالی وطعم بسیاربینظیری دارد. برایکبارهم شده امتحان کنید باتشکر

  35. سلام وقت بخیر و خوشی
    تشکر ویژه از مجموعه عالی و درجه یک شما
    ممنون از سایت عالی و بی نظیرتون
    کیفیت محصولتون واقعا بی نظیره
    قیمت سایت شما بسیار مناسب تراز بقیه جا ها است سپاسگذارم و ارزوی موفقیت بیش از این برای مجموعه شما رو دارم

  36. کشک های عشایری خصوصا کشک های خشک شده به دلیل کلسیم بالایی که دارن برای کودکان فوق العاده مفید هستن

  37. سلام و عرض ادب به سایت خوبتون سوال داشتم میخواستم بپرسم که کشک خشک از همون کشک درست میشه یا از ماست دوراغ؟ مواد تشکیل دهنده کشک خشک چی هستش فقط و فقط کشک هستش یا چیز دیگه هم باهاش مخلوط میشه؟

  38. سلام عزیزان.
    کشک عشایری از جمله محصولاتی است که در آن میزان پروتئین بسیار زیادی وجود دارد همچنین مقدار چربی موجود در آن نیز بالا بوده و از حیث این دو ماده دارای ارزش غذایی زیادی است، این دو ترکیب مغذی چنانچه شرایط مناسب نگهداری کشک رعایت نشود می‌تواند یکی از عوامل اصلی فساد در کشک و خراب شدن کیفیت آن باشند به این معنی که این محصول تحت تاثیر رطوبت و گرما می تواند به سرعت خراب شود‌
    مرسی از اطلاعات خوبتون.

  39. با عرض سلام و خدا قوت خدمت تاجرین آراد
    خیلی ممنون که این نکات را در رابطه با محصولات خود به عموم مردم آموزش میدهید
    کشک فواید خیلی زیادی دارد و کشک محلی هم از مواد اولیه ارگانیک و هم تازه تهیه شده بنابراین محصول تولید شده خیلی با کیفیت و خوش طعم است

  40. من سفارش در سایت شما گذاشتم پاسخی داده نشده . من می خواهم دوباره سفارش بگذارم قبول می کنید . تلفن های دسترسی بیشتر باشد ممنونم از فروش شما .

  41. شما فروش به صورت عمده هم دارید و شرایط ارسال به چه صورت هست ؟ لطفا راهنمایی کنید

  42. سلام این کشک های عشایری طعم فوق العاده ای داره حتما یک بار هم که شده تهیه کنید

  43. سلام و وقت بخیر
    در مورد نوع پرداخت سوال دارم
    ایا باید چک بدیم یا نقدی هست؟

  44. یه سوال داشتم
    این که این کشک ها توسط خود عشایر تهیه میشه یا این که صرفا طرز تهیه اون ها شبیه به اون ها هستش؟

  45. سلام و عرض ادب
    سوال داشتم، در مورد صادرات شرایطتون چیه؟
    سپاس از لطفتون

  46. سلام. وقتتون بخیر. من قبلاً شنیده بودم که کشک های عشایری خیلی خوشمزه س و خواص زیادی داره. خیلی خوشحالم که تو سایت شما پیدا کردم. حتماً امتحان میکنم.

  47. سلام روز بخیر
    از سایت شما کشک عشایری تازه خریداری کردم که بسیار خوش طعم و کاملا ارگانیک است. از شما بابت این محصول ارگانیک و قیمت بسیار مناسب کمال تشکر را دارم و از کسانی که این سایت رو بازدید می کنند، پیشنهاد می کنم این محصول را با خیالی آسوده خریدار کنند.

  48. سلام روز بخیر شما خودتون کشک ها رو درست میکنید یا اینکه از جای دیگری تهیه میکنید؟ فقط حداقل میزانی که میتونیم سفارش بدیم چند کیلویی هست؟

  49. درحالی‌که خوردن این محصول می‌تواند مواد مغذی مورد نیاز برای داشتن موهای سالم را تامین کند، برخی از افراد آن را مستقیما روی پوست سر خود قرار می‌دهند. این کار برای درمان مستقیم مشکلات پوست سر مانند شوره موثر است و همچنین به نرم‌شدن و تقویت کوتیکول مو کمک می‌کند.

  50. کیفیت کشک عشایری تازه شما خوب است . دفتر مرکزی شما کجاست ؟ امکان جلسه حضوری است یا کارهای فروش شما غیر حضوری است ؟ ممنون از سایت شما .

  51. سلام … سود آوری حاصل از صادرات انواع این محصول منحصر به فرد و ایجاد نیاز به آن در کشورهای مقصد به رقابت پذیری صنایع و رعایت الزامات مبدا و مقصد دارد. تولید کننده محترم به خوبی به این نکته توجه کرده است.

  52. سلام طعم اینا چ فرقی داره؟
    من کشک خیلی دوس دارم ولی نمیدونم اینا همون طعمو میده یا نه
    چجوریاس؟خوشمزس؟

  53. محصولات گوشتی و لبنی که عشایر تولید میکنن یه چیز دیگه اس . اصن یه طعم و عطر دیگه ای داره و شدیدا خوشمزن . مخصوصا محصولات لبنی که تولید میکنن از کیفیت بالایی برخورداره و نظر هر کسی رو جلب میکنه .

  54. کشک های عشایر رو یه بار در سفری که به یاسوج داشتم مصرف کردم و به شدت خوشمزه بودن . یه آش رشته باهاش درست کردیم که هر کی میخورد کیف میکرد از طعم بی نظیری که پیدا کرده بود .

  55. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت کشک عشایری چقدر است.. قیمت امروز را بفرمایید همیشه از شما خریداری داشته امیدوارم هنوز هم قیمتهاتون به نسبت عالی باشه ممنون از مدیریت شرکت شما بابت سرویس دهی منظم و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار عالی بود توضیحاتتون طاعات شما قبول

  56. سلام و وقت بخیر ، تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. باتشکر از شما که به اقتصاد کشور کمک میکنید.

  57. کشکهای عشایری به دلیل مزه فوق اعاده اش طرفداران بسیار زیادی دارد و بنده هم به هم به عنوان یکی از طرفدارانش می خواستم در مغازه ام ان را به فروش برسانم و هیچ وقت نتوانستم سایتی پیدا کنم که مزه اش همانگونه باشد تا اینکه از مجموعه شما خریداری کردم که در کنار مزه عالیش قیمت مناسبی هم دارد

  58. سلام، خسته نباشید و خدا قوت
    این محصولات محلی اکثرا بوی خاصی دارند که هر کسی نمی تواند استفاده کند. امکانش هست اول یه کم بعنوان نمونه بگیریم و در صورت رضایت سفارش بیشتری بدیم؟

  59. خواص کشک خشک در ایجاد آرامش و تعادل عملکرد مغز موثر است. این ماده غذایی، میزان استرس را کاهش می‌دهد و به مبارزه با اضطراب کمک می‌کند. تمامی این خواص، آن را به یک داروی قابل اعتماد برای سلامت مغز تبدیل کرده است.

  60. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و ادمین گرامی در ابتدا تشکر از این مجموعه بی نظیر که بهترین محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند. ما میتوانیم با خرید از این سایت ها از کالای ایرانی حمایت کنیم.

  61. فواید کشک بسیار زیاد است و می تواند برای برخی بیماری ها مفید واقع شود آیا کشک های شما اصل و محصول عشایران است؟

  62. سلام محصولات لبنی این سایت اعم از پنیر کشک روغن زرد حیوانی ودوغ وماست ،،،همه طبیعی وبا کیفیت وتازه هستند کشک و روغن زرد حیوانی را می نوان در محیط های خشک برای مدتهای طولانی تری نگهداری کرد

    محصولات لبنی طبیعی خواص بسیاری برای کودکان وخانم های باردار دارن پس از این محصولات طبیعی برای رژیم غذایی روزانه خود خریداری کنید

  63. درود. کیفیت و سایز بندی بسته بندی ها به چه شکل هست؟ فروش مستقیم دارد؟ فروش مستقیم در راستای کاهش قیمت و از بین بردن هزینه های سربار ناشی از حمل و نقل و هزینه زمان از دست رفته بوده است. فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. از با سپاس از پاسخگویی شما.

  64. کسایی که گروه خونی o دارند رو بهشون توصیه میکنم زیاد از محصولات لبنی استفاده نکنن . لبنیات به افرادی که این گروه خونی رو دارند نمیسازه و مشکلات گوارشی براشون ایجاد نمیشه .

  65. نحوه سفارشتون رو توضیح میدین ؟
    حداقل سفارشی که باید بدیم رو هم لطف کنید

  66. واقعا کشک محلی یک کیفیت و طعم دیگ ای داره توصیه میکنم حتما امتحان کنید

  67. سلام برام خیلی جالب بود که نحوه درست کردن کشک رو هم توضیح دادین شما قطعا کشک عشایری به خاطر اینکه از دام های خودشون به عمل میاد هم طبیعی هست و هم تازه .

  68. چه قدر خوبه که امروزه شرایطی ایجاد شده تا بتونیم محصول رو به صورت اینترنتی خریداری کنیم با این روش خرید در زمان و هزینه ها خیلی صرفه جویی میشه.

  69. با سلام و خسته نباشید
    مصرف لبنیات های ارگانیک برای سلامتی بسیار مفید است و البته محصولاتی که هموطنان عشایر ما تولید می کنند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  70. استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک خیلی بهتر و مناسب‌تر از محصولات کارخانه ای هست..

  71. سلام خسته نباشید
    کشک در دمای مناسب قرار بگیرد و لزوما بهترین دما برای نگهداری این کشک دمای یخچال است به این معنی که باید این محصول در یخچال و دمای ۴ درجه سانتی گراد نگهداری شود تا به این ترتیب کیفیت آنها تحت تاثیر گرما از بین نرود و همچنان ارزش غذایی خود را به عنوان یک ماده پر پروتئین داشته باشد.

  72. فواید کشک برای سلامتی می تواند بسیار زیاد باشد این محصول خاص یکی از موثرترین محصولات برای تقویت استخوان است و علت آن هم کاملاً مشخص است چون کشک در واقع از دوغ که یکی از فرآورده های شیر است به دست می آید و غلیظ کردن دوغ باعث می‌شود که کلسیم آن بالا رود بنابراین می توان انتظار داشت که در کشک میزان کلسیم فوق‌العاده بالا باشد و این باعث می شود که امکان دسترسی به کلسیم توسط بدن با مصرف آن راحت شود.

  73. سلام وقتتون بخیر،
    چنتا سوال میخاستم ازتون در مورد محصولات بپرسم. اول اینکه قیمت این محصولات چقدر است، در سایت قیمت ها رو قید نفرمودین، سوال بعدیم در مورد خرید در مقادیر بالاس،آیا تخفیف هم برای سفارشات تعداد بالا در نظر گرفتین؟
    و اینکه ارسالتون هزینش به چه صورت و طی چه مدت زمانی به دست مشتری میرسه.
    با تشکر از شما

  74. با سلام و خداقوت
    لطفا راهنمایی بفرمایید که چطور میتونیم سفارش بدیم و خرید انجام بدیم اگر امکان خرید آنلاین برامون باشه خیلی خوبه .ممنونم

  75. سلام و خسته نباشید خدمت عوامل سایت
    یکی از نکاتی که در نگهداری از کشک عشایری تازه اهمیت بسیار زیادی دارد دما می باشد و از جمله محصولاتی است که در آن میزان پروتئین بسیار زیادی وجود دارد همچنین مقدار چربی موجود در آن نیز بالا بوده و از حیث این دو ماده دارای ارزش غذایی زیادی است، این دو ترکیب مغذی چنانچه شرایط مناسب نگهداری کشک رعایت نشود می‌تواند یکی از عوامل اصلی فساد در کشک و خراب شدن کیفیت آن باشند به این معنی که این محصول تحت تاثیر رطوبت و گرما می تواند به سرعت خراب شود

  76. سلام تصمیم به خرید کشک عشایری شما دارم اگر امکان دارد آدرس نمایندگی های فروش خود را به همراه قیمت محصول قرار دهید و لطفا بفرمایید برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات که در سایتتون قرار داره ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

  77. سلام. کشک عشایری از جمله محصولاتی است که در آن میزان پروتئین بسیار زیادی وجود دارد همچنین مقدار چربی موجود در آن نیز بالا بوده و از حیث این دو ماده دارای ارزش غذایی زیادی است، این دو ترکیب مغذی چنانچه شرایط مناسب نگهداری کشک رعایت نشود می‌تواند یکی از عوامل اصلی فساد در کشک و خراب شدن کیفیت آن باشند

  78. کشک بیشتر چاشنی غذا‌ها می‌باشد و خواص زیادی برای سلامت فرد دارد مثل کلسیم و پروتئین.
    کشک صنعتی در کارخانه‌ها از ماست و طی فرآیند کنترل شده، تولید و به صورت خمیر یا مایع و یا پودر به بازار مصرف عرضه می‌شود. در تولید آن شیر پاستوریزه ابتدا به ماست تبدیل شده و با حرارت دادن ماست آب آن جدا و سپس آبگیری می‌شود و پس از نمک زدن به آن، محصول بدست آمده سرد و سپس بسته بندی می‌گردد. ماست مورد استفاده برای کشک ممکن است کم چرب، بی چربی و یا پرچرب باشد.

  79. یکی از نکاتی که در نگهداری از کشک عشایری تازه اهمیت بسیار زیادی دارد دما می باشد و از جمله محصولاتی است که در آن میزان پروتئین بسیار زیادی وجود دارد همچنین مقدار چربی موجود در آن نیز بالا بوده و از حیث این دو ماده دارای ارزش غذایی زیادی است، این دو ترکیب مغذی چنانچه شرایط مناسب نگهداری کشک رعایت نشود می‌تواند یکی از عوامل اصلی فساد در کشک و خراب شدن کیفیت آن باشند به این معنی که این محصول تحت تاثیر رطوبت و گرما می تواند به سرعت خراب شود زیرا چربی موجود در این کشور نسبت به گرما فوق العاده حساس است .

  80. دارای طعم و مزه بسیار متمایز از انواع کشک دیگر است و می‌تواند با داشتن ارزش غذایی فوق العاده ای در تهیه غذاهای مناسب مورد استفاده قرار گیرد

  81. جدا از کیفیت خوب محصول سایتتون هم خیلی خوب و عالیه و محصولات رو با ذکر مشخصات به شکل تفکیک شده ای قرار دادین ضمن اینکه زمان بندی ارسال خیلی خوب بود و خیلی زود به دستم رسید.

  82. کشک عشایری تازه توسط توزیع کننده عمده این محصول با قیمت مناسب به خریداران آن ارائه می گردد و کسانی که به این کشک نیاز دارند می‌توانند آن را در بسته بندی های مناسبی که مختص این محصول می باشد به راحتی و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

  83. سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که شما در چه شهری فعالیت می کنید و اینکه آیا امکان فروش حضوری هم دارید؟
    میشه در رابطه با شرایط اقساطی هم یه توضیحی بدین؟

  84. با سلام و روز بخیر ،قبلا من خیلی تعریف کشک عشایری رو شنیده بودم و وقتی دیدم این سایت کشک عشایری رو عرضه میکند خریداریش کردم و خیلی خوشم اومد و از اون به بعد مشتری همیشگی این مجموعه شدم ،طعم و کیفیت خیلی خوبی دارند و قیمتش هم بسیار مناسب تر هست و به شما هم توصیه میکنم حتما امتحانش کنید

  85. سلام این کشک ها توش آرد هم استفاده میشه یا بدون آرد تهیه شدن

  86. سلام وقت بخیر
    طعم این کشک های عشایری خوبه؟
    میشه بفرمایید چطوری میتونیم سفارش عمده ثبت کنیم؟

  87. عرض سلام و خسته نباشید من تصمیم دارم از این سایت کشک خریداری کنم آیا شما فروش به صورت عمده هم دارین؟

  88. کشک می تواند به سلامت استخوان کمک کند و از پوکی استخوان جلوگیری نماید به همین دلیل افرادی که از این محصول به مقدار بیشتری استفاده می نمایند استخوان های محکم تری دارند و در پیری کمتر به پوکی استخوان مبتلا می شوند

  89. عرض سلام و خسته نباشید
    ضمن تشکر از ارائه بهترین خدمات از سمت مجموعه شما
    بسیار مفتخرم که یکی از مشتریان ثابت شما هستم
    امیدوارم که این همکاری ادامه دار باشه چه از سمت شما که بهترین کالا را به مردم ارائه بدهین با قیمت مناسب؟
    و چه از سمت ما که از شما و کالای ایرانی حمایت کنیم بسیار خرسندیم که شما یکی از بهترین مجموعه فروش این محصول عالی هستین

  90. سلام، کشک عشایری متعلق به کدوم استانه؟ من کشک کردستان و خراسان جنوبی خرید داشتم خیلی خوب بودن

  91. طبق تحقیقات، خواص کشک خشک در ایجاد آرامش و تعادل عملکرد مغز موثر است. این ماده غذایی، میزان استرس را کاهش می‌دهد و به مبارزه با اضطراب کمک می‌کند. تمامی این خواص، آن را به یک داروی قابل اعتماد برای سلامت مغز تبدیل کرده است.

  92. سلام وقت بخیرباتشکرازتوضیحات کاملتون سوال بنده این است که آیادرشهرستانهای کشورهم نمایندگی فروش دارید؟ممنون از سایت خوبتون

  93. کشک خیلی برای بدن مفید هستش حتما من روزانه مصرف میکنم بخصوص کشک عشایری تازه ک دیگه نگم براتون

  94. سلام وقت بخیر
    قیمت خرید عمده کشک عشایری تازه چنده؟ این کشک های عشایری از شیر گوسفند درست شدن یا گاو؟

  95. ویتامین‌های حساس به حرارت موجود در شیر از جمله ویتامین‌های B۱، B۶، C در مراحل تولید کشک به روش صنعتی و سنتی بسیار کاهش می‌یابد.

  96. سلام وخسته نباشید ، خدا قوت ، امیدوارم خوبید وسرحال هستید …. خیلی خیلی ممنونم که این اینسایت معرفی کردید .. واقعا کشکعشایر بهترین کشک است ، وخیلیخاصیت دارد، توصیه میکنم که بخری ازش ، خیلی مفید است.

  97. سلام وقت بخیر من سایتتونو خوندم اطلاعات خوبی توش بود چیزیکه نظرمو جذب کرد پست اولتون تاحالا کشک به رنگ زردندیدم و نخوردم دوست دارم امتحان کنم چه جوریه برا خرید چیکار باید بکنم

  98. سلام وقت شما بخیر کشک عشایری یکی از خوشمزه‌ترین کشک های موجود در بازار هستش خیلی مهم هست که از کجا خرید می شه چون باید کاملاً بهداشتی باشد از طریق یکی از دوستانم با سایت شما آشنا شدم و خواستم بپرسم ببینم حداقل خرید از سایت شما چه مقدار هست؟

  99. سلام میخواستم بگم که کیفیت محصولاتی که این سایت ارائه میده واقعا در سطح بالاییه. با خیال راحت خریدتونو انجام بدید.

  100. سلام یه سوال داشتم. مدت زمانی که از هنگام ثبت سفارش تا دریافت محصول طول میکشه چقدره؟

  101. کشک عشایری تازه توسط توزیع کننده عمده این محصول با قیمت مناسب به خریداران آن ارائه می گردد و کسانی که به این کشک نیاز دارند می‌توانند آن را در بسته بندی های مناسبی که مختص این محصول می باشد به راحتی و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

  102. سلام متشکرم از شما بخاطر ارائه محصولی با سطح کیفی ممتاز، از چیزی که تصور می کردم سریع تر تحویل دادید. ممنونم از سایت خوب این مجموعه.کیفیت محصولتون بسیار مناسب و قیمت بسیار عالی داره بسیار از خریدم خشنودم.

  103. کشک عشایری تازه محصولی است که دارای طعم و مزه بسیار متمایز از انواع کشک دیگر است و می‌تواند با داشتن ارزش غذایی فوق العاده ای در تهیه غذاهای مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

  104. سلام و خسته نباشید
    کشک های ارگانیک از سابقه ای بسیار زیادی از گذشتگان ما به ارث رسیده است یک محصول کمیاب و با کیفیت قلمداد می شود . این نمونه کشک ها دارای طرحهای محدودی هستند که همگی تنها وجه اشتراک انها عاری بودن از هرگونه مواد افزودنی و یا نگهدارنده می باشند.نمک تنها ماده افزودنی این نمونه کشک می باشد که به دلیل سریعتر خشک شدن و همچنین برای کپک نزدن به کشک زده می شود.با تشکر از سایت خوبتون

  105. با سلام
    مطالب درمورد کشک عشایری خواندم قبلا هم از این محصول خریداری کردم کیفیت منحصر به فردی دارد
    قیمت کشک عشایری تازه نسبت کیفیتش بسیار مناسب می باشد و به شما توصیه می کنم حتما یک بار استفده کنید.

  106. واقعاً کشک های عشایری محصولات بی نظیر و خوشمزه است که از خرید خودم راضی هستم و سعی می کنم که همیشه از این سایت خریداری کنم به هموطنان عزیز هم توصیه می کنم که حتما از این محصولات محلی و طبیعی استفاده کنند.

  107. اگر این کشک را به روی پوستمون بمالیم از ریزش مو جلوگیری میکند و شوره ی سر رو درمان میکند

  108. باسلام
    مطالب داخل سایت را خواندم کشک عشایری تازه محصولی است که دارای طعم و مزه بسیار متمایز از انواع کشک دیگر است و می‌تواند با داشتن ارزش غذایی فوق العاده ای در تهیه غذاهای مناسب مورد استفاده قرار گیرد و به غذا طعم بسیار منحصر به فردی می دهد به شما پیشنهاد می کنم تهیه کنید.

  109. سلام وقت بخیر کشک عشایری تازه از به دلیل درجه یک بودن دارای مشتری زیادی می باشد که می توان از این سایت خریداری نمود

  110. سلام وقتتون بخیر، این نوع کشک عشایری تازه از ارزش غذایی فوق العاده بالای برخورداره این کشک طعم و مزه بسیار عالی داره وکاملا بهداشتی تولید و توزیع میشه.

  111. سلام محصولات عشایر عزیز کشور مان واقعا از طعم و بوی خاصی بر خوردار هست چرا که در تهیه این محصولات مثل کشک علاوه بر شیر پر چرب و خالص از گیاهان خوش بو و محلی هم استفاده می شود که باعث طعم خاص و دل چسبی می شود ولی حتما باید محصولات آنها در جای بسیار سرد نگهداری شود چون مواد نگهدارنده ندارد من خودم کشک عشایری را در فریزر نگه میدارم و به میزان مصرف از فریزر خارج میکنم

  112. سلام کشک عشایری تازه محصولی است که دارای طعم و مزه بسیار متمایز از انواع کشک دیگر است و می‌تواند با داشتن ارزش غذایی فوق العاده ای در تهیه غذاهای مناسب مورد استفاده قرار گیرد؛ قیمت کشک تازه در استفاده از این محصول توسط خریداران عمده از فروشنده اصلی آن بسیار مناسب می باشد طعم کشکشون خیلی خوبه پیشنهاد میدم برای کوچولوهاتون تهیش کنید

  113. سلام ممنون از مطالبی که قرار دادید بسیار عالی بود و ما را با خواص و ویژگیهای کشک اشنا کردید خرید این کشک رو توصیه میکنم چون قیمت مناسبی داره و ماندگاری و مزه خوبی دارد

  114. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید نحوهٔ ارسال و نحوی بسته بندی را بفرمایید ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید با تشکر فراوان

  115. باسلام کشک های ماهم رسید فقط کافیه چندساعت توی آب ولرم خیسش کنید تابا بوی عطرش،خودتون را توی دامن طبیعت احساس کنید..نمیتونم طعمش را توصیف کنم چون اصلا قابل بیان نیست..مرسی ازتون

  116. از طریق سایت شما از اینکه اشک های خشک قبلا خریداری کردیم خیلی عالی بود از شما ممنونم بابت به موقع ارسال کردنتون.

  117. با سلام .کشک عشایری دارای طعم و بوی بی نظیری هستش و ی محصول کاملا ارگانیک هست که برای استخوان بندی بسیار لازمه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما