صادرکنندگان کشک شهرکرد به کشورهای دیگر

در هر شهری از کشورهای ایران، خوراکی و یا تنقلات مختص به آن شهر تهیه می شود، مانند: شهرکرد که کشک شهرکرد به شهرت فراوانی دست یافته است. به دلیل آن که کشک شهرکرد با مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک درست می شود و طعم و مزه فوق العاده ای در بر دارد، مصرف آن پرطرفدار شده است. به همین خاطر، شرکت بازرگانی کشک شهرکرد در حال گسترش کار خود می باشد و فروش خود را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا آغاز کرده است.

کشک خشک و کشک پاکتی دهکده خرم از فراورده های لبنی که مصرف آن در کل دنیا اهمیت ویژه دارد این نوع مواد هم با طعم ترش و خوشمزه خود در انواع غذاهای مختلف ایرانی استفاده می شود.

صادرکنندگان کشک شهرکرد به کشورهای دیگر

خواص کشک در طب اسلامی

خواص کشک در طب اسلامی کشک به هضم غذا کمک می‌کند و بسیاری از افراد برای درمان بیماری های معده خود از کشک استفاده می نمایند زیرا یکی از فواید کشک که اثبات شده است متعادل کردن اسید معده می باشد این ماده مغذی برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند توصیه می شود زیرا این محصول با مدیریت سطح PH می تواند درمان بسیار مناسبی برای کسانی که از سوء هاضمه رنج می‌برند باشد. باید بدانیم که کشک فواید بسیار زیاد دیگری را نیز دارد که از آن جمله می‌توان به تاثیر آن در کاهش وزن اشاره کرد افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند می‌توانند از این ماده مغذی در رژیم غذایی خود استفاده نمایند.

این محصول یعنی کشک خشک در بدنسازی دارای خواص شگفت انگیزی بوده و با خواص باورنکردنی که دارد تبدیل به یک فراورده لبنی پرطرفدار شده است.

زیرا کشک شهرکرد سنتی سرشار از کلسیم می باشد و کلسیم عامل مبارزه با چاقی است است مصرف ۵۰۰ گرم روزانه کشک کلسیم مورد نیاز بدن را تامین کرده و با چاقی مبارزه می‌کند. از دیگر مزایای کشک می توان به تقویت استخوان ها و دندان ها اشاره کرد زیرا همانطور که گفتیم کشک سرشار از کلسیم می باشد عنصر دیگری که در کشک موجود است فسفر می باشد کلسیم و فسفر در کنار یکدیگر باعث تقویت استخوانهای بدن میشود. پس بنابراین از مشکلات دیگری مانند آرتروز و پوکی استخوان جلوگیری می شود.

کشک عملکرد قلب را بهبود می‌بخشد البته باید بدانیم که برای پیشگیری و کاهش مشکلات قلبی باید از کشک خشک استفاده نمود زیرا این ماده غذایی در کاهش سطح کلسترول موثر بوده و همین امر باعث پاک نگه داشتن شریان های خون و بهبود جریان خون می گردد که باعث عملکرد بهتر قلب میشود. از دیگر موارد فواید کشک می‌توان به تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد استفاده از این ماده غذایی به حفظ سلامت بدن و سیستم ایمنی کمک می نماید هر چقدر که سیستم ایمنی بدن قوی تر شود امکان ابتلا به بیماری ها کمتر می شود و بدن سالم تر می ماند.

تقویت استخوان ها با خوردن کشک سنتی

تقویت استخوان ها با خوردن کشک سنتی کشک به عنوان یکی از فرآورده های مستقیم شیر، بسیاری از خواص و مواد مغذی شیر را داراست. اما در این میان وجود دو ماده ی مفید در ترکیبات کشک آن را به یک خوراکی منحصر به فرد تبدیل کرده است. پروتئین: کشک یکی از منابع غنی پروتئین به حساب می‌آید و مصرف آن به عنوان چاشنی یا میان وعده، تا حد زیادی، نیاز بدن به این ماده را تامین می کند.

پس اگر از تاثیر شگفت انگیز پروتئین در فعالیت طبیعی بدن اطلاع کافی داشته باشید، تمایل بیشتری برای مصرف کشک پیدا خواهید کرد. بدن برای سوخت و ساز و ایجاد بافت های عضلانی و استخوانی به پروتئین نیاز دارد، این ماده وظیفه ترمیم و درمان آسیب ها و جراحات وارد شده به بدن را نیز بر عهده دارد.

از سوی دیگر مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین نظیر کشک به خاطر بالابردن سوخت و ساز بدن و ایجاد احساس سیری، جایگاه ویژه ای در بین طرفداران رژیم های لاغری و کاهش وزن دارد، زیرا کشک فاقد چربی و کربوهیدرات بوده و با قرار گرفتن در برنامه غذایی این افراد، آنها را در کاهش وزن بدون گرسنگی کشیدن، یاری می‌کند. کلسیم: دومین ماده مهم موجود در کشک ‌‌‌‌‌‌کلسیم است. نکته مثبت در مورد کشک این است که چون حاوی فسفر نیز هست میزان جذب کلسیم از طریق آن در بدن، بسیار بیشتر از منابع دیگر است.

کلسیم موجود در کشک می‌تواند با تامین نیاز بدن به این ماده، باعث رشد توده استخوانی، تقویت استخوان ها و سلامت دندان ها می ‌‌‌‌شود. این ماده همچنین در بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن نیز تاثیرگذار است. مصرف مقدار کافی کلسیم در برنامه غذایی کودکان، سالمندان و زنان باردار یک ضرورت به حساب می‌آید. زیرا رشد طبیعی کودکان، جلوگیری از عوارض پوکی استخوان در پیری و همچنین سلامت دندان و استخوان های مادران باردار وابستگی مستقیمی به مقدار کلسیم دریافتی آنان دارد.

همه چیز درباره کشک شهرکرد

همه چیز درباره کشک شهرکرد چنان چه از کشک شهرکرد خالص مصرف می کنید. تا پایان مطلب همراه باشید تا شما را با فوائد مصرف کشک بیش تر مطلع کنیم. به اولین موردی که باید اشاره کرد، سلامت قلب با خوردن کشک می باشد. طی آزمایشاتی که بر روی افراد انجام شده است، افرادی که مصرف کشک را جایگزین خوراکی های مضر کرده اند، دارای سلامتی قلبی هستند. به دلیل ن که درون کشک، چربی های غیر مضری وجود دارد که از دریچه و رگ های قلبی محافظت می کند. یکی دیگر از فوائد مصرف کشک برای خانم های باردار می باشد که با مصرف کشک شهرکرد جامد، جنین سالم می ماند.

ضمن آن که مواد مغذی را به مادر و جنین می رساند. در کشک شهرکرد، درصد بالایی از پروتئین یافت شده که بدن را مدت ها سیر و گرسنگی کاذب جلوگیری می کند و با از بین بردن گرسنگی کاذب، بدن لاغر می شود. علاوه بر آن که غنی از ویتامین های دسته ب می باشد که نقش مهمی در سلامتی بدن دارد.

در کشک شهرکرد صادراتی، ماده ای وجود دارد کا با مصرف آن گلوتاتین در بدن ساخته می شود که باعث می شود روند پیری کند تر شود و سیستم ایمنی بدن را نیز قوی می کند تا از بروز بیماری های سرطانی جلوگیری کند. به دلیل آن که کشک شهرکرد جامد نمک کمی دارد، از بالا رفتن فشار خون جلوگیری و فشار خون را در بدن کنترل می کند. یکی دیگر از خواص بارز کشک شهرکرد، وجود ماده پروبیوتیک می باشد که از دستگاه گوارش بدن محافظت می کند.

عرضه کننده مستقیم کشک شهرکرد

عرضه کننده مستقیم کشک شهرکرد در فروش کشک شهرکرد اصل، فروشنده های زیادی بر روی کار آمده اند. این فروشنده ها سعی می کنند تا کشک شهرکرد ممتاز و درجه یک را به صورت عمده و بی واسطه خریداری و در مراکز خرید کشک شهرکرد با ارزان ترین قیمت به فروش رسانند. در صورتی که به دنبال خرید کشک شهرکرد بسته بندی هستید، با مراجعت به این مراکز خرید در کشک شهرکرد درجه یک و قیمت آن به شما اطمینان خاطر داده می شود. علاوه بر آن که تمام محصولات آن ها استانداردهای کیفی را پشت سر گذاشته اند تا مجوز بهداشت و علامت استاندارد را دریافت نمایند و در این معامله ضرری متوجه شما نخواهد شد. با وجود آن که این کشک در شهرکرد به وفور تولید می شود و در دسته خوراکی های معروف شهرکرد قرار دارد.

به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه، مرتب در حال تغییر قیمت می باشد. به همین خاطر، اتحادیه بر روی کار آمده تا قیمت ها را بر اساس المان های مشخصی نظیر کیفیت، درجه، نوع ترکیب مواد اولیه، نوع بسته بندی و سایر موارد تعیین و سپس جهت فروش روانه بازار شود. در صورتی که کشک شهرکرد بسته بندی خریداری می کنید، بر روی بسته نوع کشک، تاریخ تولید و انقضاء نیز باید وجود داشته باشد تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

146

  1. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان و ممنون از سایت خوبتان
    کشک به هضم غذا کمک می‌کند و بسیاری از افراد برای درمان بیماری های معده خود از کشک استفاده می نمایند زیرا یکی از فواید کشک که اثبات شده است متعادل کردن اسید معده می باشد

  2. افرادی که سعی در کاهش وزن دارند باید این ماده مغذی را در رژیم غذایی‌ خود جدی بگیرند. با توجه به مقدار زیاد کلسیم موجود در کشک خشک، می‌توان از آن برای مبارزه با چاقی استفاده کرد. کلسیم، تولید کورتیزول (هورمون استرس) را محدود می‌کند، همین امر سبب جلوگیری از افزایش وزن می‌شود. بنابراین، برای جلوگیری از ترشح هورمون کورتیزول، فرد باید مرتبا مقدار مشخصی از این ماده مغذی را بخورد. مصرف حدود ۵۰۰ گرم در روز، برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن کافی‌ست. پس توصیه می‌شود کشک بخورید تا سالم بمونید

  3. سلام خسته نباشید
    کشک هاتون بسیار خوشمزه و ترش بود خیلی خوشم اومد و از طعمش خوشم اومد ممنون

  4. سلام
    خسته نباشید
    ماده ای وجود دارد کا با مصرف آن گلوتاتین در بدن ساخته می شود که باعث می شود روند پیری کند تر شود و سیستم ایمنی بدن را نیز قوی می کند

  5. سلام وقت بخیر.کشک رو توی سایت دیدم سفارش دادم خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.

  6. سلام وقت بخیر. سپاس از مطالب خوبی که از کشک در اختیارمون گذاشتیداینکه کشک عملکرد قلب مفید

  7. با عرض سلام و خسته نباشید من از این سایت کشک خریدم بسیار خوشمزه بود و برای آش بسیار مناسب بود از خریدم راضی هستم

  8. سلام وقت بخیر این کشک ها داخل آش رشته هم میشه ریخت ؟
    خیلی عالی بود خیلی چیزهای خوب راجب کشک خشک اینجا یاد گرفتم

  9. سلام وقت بخیر
    خشک های شهر کرد خیلی سفید و تازن برای معده درد خیلی درمانگره. مچکرم از سایت خوبتون

  10. سلام
    من از شما کشک را با تناژ بالايی خريداری کردم و تمامی محصولات باکيفيت بودند

  11. وقت بخیر

    قیمت هر کیلو کشک چقدر هست?امکان خرید حضوری هست?

  12. سلام
    کشک های شهر کرد بنده سفارش دادم از این سایت از طعم و مزه کشک نگم براتون.
    برای یکبار هم شده از این سایت
    سفارش دهید.
    ممنون از مجموعه خوبتون.

  13. با سلام و وقت بخیر. از بهترین و پرخاصیت ترین کشک‌ها، کشک شهر کرد حرف اولو میزنه. چون منطقه بکر و پر علفی است و گوسفندان به خوبی تغذیه می شوند. به همین دلیل کشک که از شیر گوسفندان هست، پر خواص است و پروتئین بدن رو تأمین میکنه. با تشکر از مجموعه خوبتون، جهانبین

  14. سلام و درود امروزه که کشور ما با فقر کلسیم رو به رو هست بسیاری از مردم رو اوردن به خوردن کشک چون زودتر کلسیم رو افزایش میده و با پوکی استخوان مبارزه میکنه چه بهتر که کیفیت هم داشته باشه کشک خوب و مرغوب رو از این سایت تهیه کنید

  15. سلام روز بخیر. کشک پاکتی یا شیشه ای؟ به صورت آنلاین هم میشه خرید کرد؟

  16. سلام و عرض ادب. کشک خشک یکی از مفید ترین و پر خاصیت ترین محصولات برای بدن می باشد. کشک سنتی شهرکرد هم که بسیار معروف و مختص این شهرستان می باشد. خواص مهمی که این محصول دارد ،برای معده درد و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است.به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.ما می توانیم کشک شهرکرد اصل را بی واسطه و خیلی ارزان تر از سایت های فروش این محصول براحتی خریداری کنیم. این روزها خرید بصورت انلاین ،خرید را بسیار راحت کرده است.سپاس از شما بدلیل اطلاع رسانی.

  17. کشک یک ترکیب فوق العاده مقوی هست سرشار از کلسیم و مواد مفید که برای سلامتی خوبه من از کشک هایی که از شما خریدم واقعا راضی بودم چون هم تمیز بود هم طعم خوبی داشت

  18. سلام
    مگه کسی هم هست که از خواص و فواید کشک بیخبر باشه. بهتون پیشنهاد می کنم حتما بچه هاتون رو از کودکی به خوردن کشک عادت بدید، باعث تقویت استخوان ها میشه و پوکی استخوان جلوگیری می کنه. من از این سایت کشک خریدم و واقعا راضی بودم پیشنهاد می کنم حتما ازش خریداری کنید، کیفیت عالی و طعم بینظیری داره.

  19. سلام خدمت صادرکنندگان کشک شهرکرد واقعا کشک بمب کلسیوم هست به قدری خاصیت داره که فکر نمی‌کنم بشه در یک نظر سنجی گفت ولی طعم و رنگ و بوی کشک هم مهمه که به نظرم همش در کشک شهرکرد هست واقعا ممنون

  20. سلام وقت بخیر محصول کشک شهر کرد یکی از خوشمزه ترین کشک هاس
    کشک فاقد کربوهیدرات و چربی است که میتونه در رژیم غذایی لاغری افراد میتونه بسیار موثر باشه
    مرسی از سایت خوبتون

  21. سلام کشک خواص زیادی داره ، و برای ناراحتی معده و متعادل کردن اسید معده خیلی مفیده ، من قبلاً کشک شهر کرد رو خریداری کردم توصیه میکنم حتما خرید کنید

  22. سلام وقت بخیر من از این سایت کشک شهرکرد خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد واز نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت کشک شهرکرد خریداری کنید.

  23. کشک شهرکرد برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند توصیه می شود زیرا این محصول با مدیریت سطح PH می تواند درمان بسیار مناسبی برای کسانی که از سوء هاضمه رنج می‌برند باشد.

  24. کلسیم بالا در کشک مانع بروز پوکی استخوان و مشکلات معده می‌شود همچنین کشک طعم بسیار عالی دارد

  25. مامان من همیشه برای درست کردن اش از کشک مرغوب استفاده میکنه چون میگه طعم خوبی به غذا میده ،اینسری از این سایت براش کشک سفارش دادم فوق العاده عالی بود حتی چندتا از اشناهامونم انقد خوششون اومد ادرس سایت گرفتند برای سفارش ممنونم واقعا ❤️?از خدمات خوبتون

  26. درود برشما
    کشک، یکی از مواد غذاییه که به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند. کشک شهرکرد از قدیم الایام محبوبیت خاصی داشته و به عنوان سوغات، در سراسر استان چهارمحال فروخته میشه. من خودم قبلا کشک نیمه خشک از شهرکرد خریدم که بسیار خوشمزه و باکیفیت بود. کشک تولیدی شما خشک هست یا نیمه خشک؟

  27. سلام
    از این نوع کشک استفاده کردم بسیار خوشمزه و مناسب برای صادر کردن به کشورهای همسایه

  28. باسلام ووقت بخیر
    کشک های طبیعی این استان از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب آن باعث شده که از این محصول به خوبی در کشور یاد شود.

    شما می توانید با تماس با مشاورین این سایت این کشک ها را خریداری بکنید و نگران کیفیت آن نباشید.

  29. سلام وقت بخیر
    صادارت کشک به کشورها دیگر
    بسیار عالی هست
    وکشک شهر کرد بسیار خوشمزه
    ومقرون بصرف هست
    پیشنهاد میکنم خریداری کنید

  30. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار سپاسگزارم چطور میشه از قیمت های محصول شما مطلع بشم؟ برای خرید عمده تخفیف چند درصدی در نظر می گیرید؟ ممنون میشم اگر زود تر جوابمو بدید

  31. با سلام با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خیلی خوبی رو با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید. و یه سوالی داشتم از خدمتتون :
    شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟ در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد

  32. درود و خسته نباشید ممنون بابت مطالب کامل و درجه یکی که راجع به این محصول ارائه دادید به دوستان و آشنایان عزیز و گرامی پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند، خودم از این سایت خرید کردم و راضی بودم کارشون حرفه ای و دقیق هستش و قیمت های خیلی خوبی دارن

  33. کشک شهرکرد بهترین نوع کشک هست و برعکس سایر کشک ها که خیلی شور هستند ، این کشک طعم خوبی داره . ممنون از شرکت جهانبین

  34. سلام و ادب
    خسته نباشید
    کشک کلسیم خیلی بالایی داره . تعداد زیادی از غذاهایی ایرانی هم هستند که کشک نیاز دارند . خیلی مهم که کشکی که استفاده میشه کیفیت بالایی داشته باشه .

  35. با عرض درود و خدا قوت خدمت تمام دوستان خواستم تجربه خودم در خرید از این سایت رو باهاتون به اشتراک بذارم ، این سایت علاوه بر قیمت بسیار مناسب کیفیت بسیار بالایی رو از خودش نشون داده و همواره به مشتریانش احترام گذاشته جمع شدن تمامی این صفات برای یک فروشگاه به ندرت پیش میاد ازتون تشکر می کنم به خاطر این حسن رفتار و کیفیت بالا

  36. سلام و وقت بخیر، کشک تولیدی شما به روش سنتی تهیه میشه یا صنعتی و با چه برندی توزیع میشه ؟

  37. سلام و درود و احترام خدمت شما. خسته نباشید. به دلیل اینکه کشک شهرکرد با مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه می شه و طعم و مزه فوق العاده ای داره بسیار پرطرفدار هست. خواص کشک بر کسی پوشیده نیست و سرشار از کلسیم هست و باعث تقویت استخوان ها و دندان ها می‌شود. با تشکر از شما بابت ارائه ی کشک های بهداشتی و ارگانیک. موفق باشید.

  38. سلام کشک شهرکرد سنتی سرشار از کلسیم می باشد و کلسیم عامل مبارزه با چاقی است است مصرف ۵۰۰ گرم روزانه کشک کلسیم مورد نیاز بدن را تامین کرده و با چاقی مبارزه می‌کند. از دیگر مزایای کشک می توان به تقویت استخوان ها و دندان ها اشاره کرد زیرا همانطور که گفتیم کشک سرشار از کلسیم می باشد عنصر دیگری که در کشک موجود است فسفر می باشد کلسیم و فسفر در کنار یکدیگر باعث تقویت استخوانهای بدن میشود. پس بنابراین از مشکلات دیگری مانند آرتروز و پوکی استخوان جلوگیری می کند.

  39. سلام کشک عملکرد قلب را بهبود می‌بخشد البته باید بدانیم که برای پیشگیری و کاهش مشکلات قلبی باید از کشک خشک استفاده نمود زیرا این ماده غذایی در کاهش سطح کلسترول موثر بوده و همین امر باعث پاک نگه داشتن شریان های خون و بهبود جریان خون می گردد که باعث عملکرد بهتر قلب میشود. از دیگر موارد فواید کشک می‌توان به تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد استفاده از این ماده غذایی به حفظ سلامت بدن و سیستم ایمنی کمک می نماید هر چقدر که سیستم ایمنی بدن قوی تر شود امکان ابتلا به بیماری ها کمتر می شود و بدن سالم تر می ماند

  40. کشک محصولی با کلسیم بالا و مفید برای سلامتی میتونید برای آش کشک از کشک های خوشمزه ی شهرکرد استفاده کنید. نوش جونتون

  41. سلام روزتون بخیر خسته نباشید.
    آیا از سایت شما خرید به صورت عمده هم امکان پذیر است؟
    آیا به خریدارانی که به صورت عمده خرید می کنند تخفیف هم می دهید ؟

  42. سلام .کشک خشک بسیارمقوی وسرشارازویتامین وبرای استخوان بندی بدن خیلی خوبه

  43. سلام و خدا قوت از سایت شما دیدن کردم بابت مطالب مفید و کاربردیتان در مورد خواص کشک شهرکرد تشکر میکنم و می خواستم بدانم این محصول به چه صورت تهیه می شود وآیا مواد نگهدارنده نیز در آن استفاده می شود و نحوه خرید وارسال را نیز بیان بفرمایید؟

  44. سلام.کشک سنتی خواص فراوانی دارد.بنده به شخصه از کشک در انواع غذاها استفاده فراوانی می نمایم. آیا شما کشک سنتی شهرکرد موجوددارید برای سفارش عمده؟

  45. سلام وقت بخیر

    محصولاتی که ارسال کرديد رو تحويل گرفتم دقيقا مثل نمونه باری که ارسال کرديد بود
    خداخيرتون بده

  46. سلام وقت بخیر
    محصولات شما بسيار باکيفيت هستند و همين باعث شد که مشتريانم بيشتر بشه

  47. سلام
    کشک های باکیفیتی را تولید میکنید امیدوارم موفقیت روزافزون داشته باشید

  48. سلام وخداقوت
    فقط خواستم از شما تشکر کنم که باری که برایم ارسال کردید مشتریانم مثل همیشه از من رضایت داشتند صالح نژاد از شهر کرج

  49. سلام.روزبخیر!کشک صادراتی شهرکرد روباکیفیت وبی واسطه ازاین سایت خریداری کنید .کشک جزلبنیات اصلی پرمصرف وغذایی بسیار لذیذاست وبخاطر حساسیت لبنیات باید از منبع مطمئن خریداری شود وطعم خوبی هم داشته باشد که کشک شهرکرد بخاطر موقعیت کوهستانی این شهر وپدشش گیاهی متنوعش کشکی متفاوت وخوش طعم عرضه میکند که مشکل افراد سخت سلیقه که باطعم شیر وکشک مشکل دارند را هم حل کرده بامصرف کشک مشکلات گوارشی وپوکی استخوان نخواهید داشت پس الان دست به کارشید وسفارش بدین.

  50. باسلام ووقت بخیر. کشک شهرکردبسیارباکیفیت وارگانیک میباشدوطعم بسیارخوبی دارد. کشک دارای خواص بسیارزیادی میباشدازجمله بهبودجریان خون وتقویت استخوان هاوجلوگیری ازپوکی استخوان وسلامت قلب… میشودپس بایدکشکی خریدکه ارگانیک وباکیفیت ومرغوب باشد. دراین سایت میتوان محصولی باکیفیت راخریداری کردحتمابرای خریدباین سایت مراجعه فرماییدباتشکرفراوان

  51. سلام و خسته نباشید به سایت فراز لبن واقعا برام خیلی جالب بود که کشک میتونه این همه خواص رو در خودش جای بده و اینکه برای تقویت پوست سر موثره؟ و میخوام بدونم کشک شهرکرد با چی درست میشه؟

  52. کشک یکی از فرآورده های لبنی هستش که با مصرف اون شما میتونید مانع پوکی استخوان بشین

  53. اگر بخواهیم این کشک ها رو به حجم بالا سفارش بدیم شما این باری که قرار هست برای ما ارسال کنید بیمه هم میکنید؟

  54. با عرض سلام و خدا قوت خدمت تمامی کاربران و تولید کنندگان محترم
    یکی از متخصص ترین وب سایت هایی هستید که در زمینه ای که فعالیت می کنید پر قدرت هستید و با دانش و تجربه این محصول را تولید می کنید

  55. سلام
    روز بخیر.
    به دلیل آن که کشک شهرکرد با مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک درست می شود و طعم و مزه فوق العاده ای در بر دارد، مصرف آن پرطرفدار شده است. به همین خاطر، شرکت بازرگانی کشک شهرکرد در حال گسترش کار خود می باشد و فروش خود را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا آغاز کرده است.
    تشکر از شما عزیزان که با صادرات محصولات مرغوب موجب سربلندی میهن عزیزمان هستید.
    پایدار باشید

  56. مصرف این کشک های طبیعی و ارگانیک شما رو به کسانی که مشکل معده و هضم غذا دارند توصیه میکنم.

  57. من برای خودم و مادر از کشک های این محصول خریداری کردم و واقعا راضی هستیم و قصد دارم که باز هم سفارش بدم

  58. این کشک ها از خود شهرکرد برای ما ارسال میشه یا
    اینکه اصالت فقط برای اونجا هستش؟
    راهنمایی بفرمائید

  59. کیفیت محصولات شما خوب است . شرایط حمل و نقل را بفرمایید . ارسال کالا دارید ؟ ما با شرط ارسال خرید داریم .ممنون از فروشگاه شما .

  60. سلام
    سفارش خواستم بدم میخواستم ببینم حداقل میزان سفارش چقدر هست و امکان صادرات وجود داره یا خیر؟

  61. استفاده از کشک خیلی خاصیت داره و هر روز باید استفاده بشه من از این سایت هر سری میخرم بسیار خوشمزه هست

  62. سلام و روز بخیر
    شرایط فروشتون به چه صورت هست و برای سفارش با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

  63. سلام روز بخیر
    مطالب سایت را خواندم بسیار کامل و مفید بود.از این سایت محصول کشک را خریداری کردم بسیار راضی بودم از مشاورین این سایت تشکر می کنم که با حوصله پاسخ گو هستند. به شما هم توصیه م کنم از این سایت خریداری نمایید.

  64. با سلام.تعریف کشک شمارا خیلی شنیدم. و برای امتحان یکبار سفارس دادن.ممنونم از کشک تون. یکی از بهترین طعم هایی بود که کشیده بودم.الان مشتری ثابت سایت شما شدم.

  65. من خودم برای کاهش وزن از رژیم غذایی مختلفی استفاده کردم تا اینکه یکی تحقیق کردم که کشکم میتونه کمک بسزایی بکنه و یکی از دوستام این سایت معرفی کرد و الان از این سایت خرید کشک انجام دادم و قیمت آن نسبت در بازار خیلی بهتره متشکرم از سایت خوبتان.

  66. سلام وقت بخیر
    قبلا از این سایت کشک خریداری کردم که بسیار مرغوب بوده و تمایل دارم دوباره از محصولات خوبتان استفاده کنم اما یک سوالی که دارم اینه که شما محصولات لبنی دیگری هم برای فروش دارید؟ اگر امکانش هست قیمت محصولاتتون تو سایت قید کنید که راحت تر بتونیم محصول را انتخاب کنیم.

  67. سلام. برای همه روشنه که کشک چقدر برای تأمین کلسیم مفیده. مامان من برای درد مفصل و پا از کشک زیاد استفاده میکنه. از وقتی با سایت شما آشنا شدم دیگه راحت سفارش میدم. ممنونم

  68. خواص کشک خیلی بسیاره
    دارای کلسیم ویتامین D
    حتی برای پوکی استخوان هم مفیده
    بهتون پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید

  69. کشک از فرآورده‌های فرعی شیر است که از خشک‌کردن و تغلیظ ماست یا دوغ تهیه می‌شود. باکتری‌های تولیدکننده این محصول عالی، طعم متفاوت و ترشی به آن می‌دهند. این فرآیند به ماندگاری طولانی‌تر مواد مغذی موجود در شیر کمک می‌کند.

  70. سلامممم
    وای من عاشق کشکم
    چقد خوشگلن اینا
    میشه بگید فروشش چجوریه؟البته عمده نمیخوام چون مغازه ای ندارم ولی از کشکاتون خیلی خوشم اومده.

  71. سلام و درود
    ان شاءالله که تاجران جوان کشورمون بتونن با اهتمام و تلاش بیشتر صادرات کشک را به کشورهای همسایه افزایش بدهند چرا که هم به راحتی میتوانند با کشورهای همسایه ارتباط برقرار کنند بخاطر اشتراکات فرهنگی و مرزی که داریم .

  72. افرادی که از سوء‌هاضمه رنج می‌برند با مصرف منظم این ماده مغذی می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. از جمله فواید کشک، تعادل اسید معده است که در درمان بیماری‌های معده تاثیر فراوانی خواهد داشت.

  73. کشک به نظر من بهترین منبع کلسیم هست . اگه به طور منظم و در طول هفته کشک مصرف کنین دیگه خیالتون راحته که در کهنسالی دچار روماتیسم و مشکلات استخوانی نمیشین .

  74. لبنیاتی بنده بعد از که از سایت شما خریداری کردم بسیار رونق پیدا کرد چون بیشتر مشتری ها زمانی که میدین کشک نداریم خرید های دیگر را هم انجام نمی دادن و می رفتند تا اینکه با سایت شما اشنا شدم که هم مزه عالی و هم قیمت مناسبی دارد.

  75. کشک حاوی میزان قابل توجهی کلسیم و پروتئین است، بدین وسیله افراد می‌توانند به جای استفاده از تنقلات، خوراکی‌‌های مضر و غیر مغذی از این خوراکی خوش طعم و مفید استفاده کنند. کشک علاوه بر اینکه فضای زیادی از معده را اشغال می‌کند باعث احساس سیری و کاهش حس گرسنگی می‌شود.برای کسانی که قصد رژیم دارن بسیار عالیه پیشنهادش میکنم

  76. من خودم قبلا فروشنده بودم و از کیفیت بالای این محصولات خبر دارم. از این سایت سفارش دادم خداروشکر جزو با کیفیت ترینا بود. واقعا راضی بودم امیدوارم بقیه عزیزانی که سفارش می دهند مثل بنده راضی باشند.

  77. در گذشته از کشک استفاده های زیادی میشد و غذاهای زیادی با کشک ساخته میشد ولی متاسفانه امروزه دیگه مثل سابق کشک توی رژیم غذایی ما ایرانیا نیست و نبودش باعث میشه یه سری مواد مغذی به بدنمون نرسه ..

  78. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید قیمت کلی میخاستم ممنون از شما که وقت میزارید حال دلتون عالی باشه و همیشه انقد پر انرژی باشید با تشکر از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما تنتون سالم و مانا باشید

  79. سلام، خسته نباشید
    این کشک ها رو در داخل کشور هم توزیع میکنید؟ چطور میتونم در پخش داخلی باهاتون همکاری کنم؟

  80. من چندین بار است که از سایت کشک سفارش داده ام که طعم بسیار خوبی داشته و کیفیت آن عالی بوده است به دوستان توصیه می کنم حتما خرید کنند.

  81. با سلام و احترام بر شما خیلی محصول خوبی انتخاب کردید که به فروش برسانید و یه سوال دارم این برای شهرستان هام ارسال می کنید یا باید حضوری بیاییم بخریم ازتون؟

  82. سلام
    پودر آب پنیر صادراتی، سرشار از ویتامین، مواد معدنی، اسید آمینه و کلسیم است. این پودر در طب سنتی بسیار توصیه می‌شود واقعا عالیه مخصوصا برای ورزشکاران من تهیه کردم ممنونم مرسی از سایت عالی شما

  83. سلام محتوای سایت بسیار جامع و است لطفا مطالب بیشتری در سلیت بذارید. برای تمامی افراد مجموعه ارزوی رونق بیشتر دارم.
    لطفا آدرس شعبه های خودتون رو در سایت قرار دهید.

  84. سلام
    این گلوله های کوچیک رو دوست دارم همش واسه خودم میخرم کلسیم داره باعث تقویت استخون میشه واسه من که شیر نمیخورم خوبه . این نوع کشک رو من از این سایت خریدم بسته بندیش حرف نداره کاملا ارگانیکه

  85. از اونجایی که کشک خیلی خاصیت غذایی داره و واقعا هم خوشمزه است من برای رستوران سنتیم مقدار عمده لازم دارم شما تامین میکنید؟

  86. سلام روز بخیر کشک خیلی خاصیت های زیاد درمانی داره که بهتره هر چند وقت یک بار تو برنامه های غذاییتون قرارش بدین بنده خودم اون رو برای آش تهیه میکنم و غلظت و طعم خیلی خوبی به اون میده پیشنهاد میکنم شما هم حتما تهیه کنید

  87. برای صادرات کشک چه قدر سرمایه ی اولیه لازمه؟ صادرات به همه کشورها صورت میگیره؟ به صورت مستقیم یا غیر مستقیم؟

  88. سلام خسته نباشید
    کشک به هضم غذا کمک می‌کند و بسیاری از افراد برای درمان بیماری های معده خود از کشک استفاده می نمایند زیرا یکی از فواید کشک که اثبات شده است متعادل کردن اسید معده می باشد این ماده مغذی برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند توصیه می شود زیرا این محصول با مدیریت سطح PH می تواند درمان بسیار مناسبی برای کسانی که از سوء هاضمه رنج می‌برند باشد

  89. کشک به هضم غذا کمک می‌کند و بسیاری از افراد برای درمان بیماری های معده خود از کشک استفاده می نمایند زیرا یکی از فواید کشک که اثبات شده است متعادل کردن اسید معده می باشد این ماده مغذی برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند توصیه می شود زیرا این محصول با مدیریت سطح PH می تواند درمان بسیار مناسبی برای کسانی که از سوء هاضمه رنج می‌برند باشد.

  90. سلام ،
    پیگیری جهت دریافت محصول به چه صورت انجام باید بشه؟من منتظر دریافت کالایی که سفارش دادم از سایتتون هستم و قرار بود دو روز قبل به دستم برسه ولی تا الان که خبری نشده و چیزی به دستم نرسیده. ممنون میشم اگر براتون امکان داره پیگیری بفرمایید و نتیجه رو اعلام کنید.

  91. سلام. یکی از فواید کشک که اثبات شده است متعادل کردن اسید معده می باشد این ماده مغذی برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند توصیه می شود زیرا این محصول با مدیریت سطح PH می تواند درمان بسیار مناسبی برای کسانی که از سوء هاضمه رنج می‌برند باشد.

  92. کشک یکی از انواع محصولات لبنی است که طرفداران زیادی داشته و خواص فراوانی دارد.

  93. شاید بسیاری از شما ندانید که کشک یکی از مواد لبنی است که تنها در ایران یافت می‌ شود. در واقع می ‌توان گفت که مانند دوغ تهیه شده از ماست، این فرآورده محصولی کاملا ایرانی است. وجود ضرب‌ المثل‌های فراوان در مورد کشک در زبان فارسی نشان دهنده قدمت تولید و استفاده ازاین ماده غذایی مفید است. ‌

  94. کشک به هضم غذا کمک می‌کند و بسیاری از افراد برای درمان بیماری های معده خود از کشک استفاده می نمایند زیرا یکی از فواید کشک که اثبات شده است متعادل کردن اسید معده می باشد این ماده مغذی برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند توصیه می شود زیرا این محصول با مدیریت سطح PH می تواند درمان بسیار مناسبی برای کسانی که از سوء هاضمه رنج می‌برند باشد. باید بدانیم که کشک فواید بسیار زیاد دیگری را نیز دارد که از آن جمله می‌توان به تاثیر آن در کاهش وزن اشاره کرد افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند می‌توانند از این ماده مغذی در رژیم غذایی خود استفاده نمایند.

  95. خوردن این کشک واقعا توصیه می شود چون من از این کشک شهرکرد خریداری و استفاده نمودم.

  96. سلام
    بخوام کشک از سایت شما به صورت عمده سفارش بدم چطوری باید اقدام کنم برای خرید؟

  97. کشک در طب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و برای در امان ماندن از پوکی استخوان به مصرفش خیلی سفارش و تاکید شده

  98. سلام و درود خدمت شما تولید کننده عزیز خواستم اینجا ازتون به خاطر شرایط فروش ویژه ای که برای محصولاتتون گذاشتین تشکر کنم در این شرایط اقتصادی نه چندان مناسب قیمت های بسیار مناسبی رو برای مشتریانتون در نظر گرفتین و نرخ شکنی کردید سپاس فراوان از شما و سایت معتبرتون

  99. با سلام و وقت بخیر ،من بتازگی از این سایت کشک خریداری کردم ،خیلی خوشمزه و با کیفیت هستند و قیمت مناسبی دارند چون بصورت بدون واسطه و مستقیم عرضه میشن،و بنظرم کاملا ارزش خرید رو دارند و به همه دوستان هم توصیه میکنم حتما از این کشک خریداری کنند تا طعم خوب و دلچسبش رو تجربه کنند ،متشکرم از سایت خوبتون که بهترین خدمت رسانی به مشتریان رو عرضه می دارد

  100. سلام و خسته نباشید کشک از خوراکی های شهر کرد است و بسیار طبیعی و مغذی می باشد توصیه می شود در طول روز استفاده کنید تا دچار پوکی استخوان نشوید.

  101. با عرض سلام .کشک شهرکرد واقعا بی نظیره من برای جلوگیری از پوکی و استخوانم از این کشک استفاده میکنم و راضی هستم توصیه میکنم شمام تهیه بکنید و استفاده کنید

  102. سلام خداقوت تولیدات کشک ایرانی بهترین کیفیت رو داره ولی متاسفانه بازار جهانی خیلی با این محصول آشنا نیست

  103. کشک خوراکی مقوی ای هست که طرفدارای زیادی داره و اکثرا دوست دارن مخصوصا اگه تازه و خوش طعم باشه
    کشک برای پوکی استخوان و هضم غذا و کاهش وزن خیلی مناسبه

  104. با عرض سلام و خسته نباشید من از این سایت کشک خریدم پشتیبانی سایت بسیار عالی بود و سفارشم رو خیلی سریع برام ارسال کردند از خریدم راضی هستم

  105. سلام وقت خوش مصرف این کشک ها بسیار پرطرفداره و بسیار خوشمزه هستند و من خیلی دوست دارم مزه این کشک هم عالیه قیمت هم مناسبه . ممنونم . با تشکر .

  106. سلام، خیلی خیلی خوشمزه هس کشکای شهرکرد، من اونجا سرباز بودم واسه خودمو فامیلامون کشک از روستا خرید میکردم

  107. افرادی که دچار خشکی مو، شوره سر، موخوره و سایر مشکلات مربوط به سلامت مو هستند، می‌توانند از خواص کشک برای درمان خود استفاده کنند. اسیدلاکتیک موجود در خواص کشک خشک، مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز پوست سر را فراهم می‌کند که در نهایت، به کاهش شوره سر منجر خواهد شد. این ماده غذایی به‌افزایش نرمی پوست سر و موها کمک می‌کند و همچنین قراردادن مخلوط این ماده عالی و حنا روی پوست سر می‌تواند نتایج مثبتی را در بهبود و تقویت تارهای مو ارائه دهد.

  108. سلام وقت بخیر من ازتون کشک خریدم خیلی تازه و خوشمزه بود
    اینسری کشک خیلی ترش میخام کیلویی چنده؟

  109. کشک گاهی به صورت غذا و بیشتر به عنوان چاشنی در غذا استفاده می‌شود

  110. سلام خستهنباشید، خدا قوت ، خیلی ، خیلی ممنون که این سایت که گذاشتید واقعا من خیلی ازاین سایت استفاده کردم ، تازه تخمه مرغ خیلی مهم است برای پزرگان وبچه ها ..

  111. سلام وقت بخیر شهرکرد کشکاش خیلی خوبن هم کیفیت هم طعمشون عالی ان من از سایت خریدادی کردم راضی بودم ممنون از اینکه خوش قولیتون

  112. سلام خسته نباشید
    این‌محصول خیلی خوبه که میتونیم به عنوان یک میان وعده سالم به کودکانمون در مدرسه بدیم.وکسانی که سرکارهستند خیلی خوبه و‌چون طعم بینظیری داره اشتیاق خوردن رو‌ چند برابر میکنه.
    وقتی حوصلت سر رفت برو سراغ‌این خوراکی خیلی عالی

  113. سلام وقت شما بخیر کشک سرشار از کلسیم و ویتامین هستش به نظر من باید حتماً در رژیم غذایی به خصوص کودکان این ماده غذایی لحاظ بشه و یکی از خوشمزه ترین کشک هایی که تا الان خوردم کشک شهرکرد بوده اینجا خواستم از شما تشکر کنم امیدوارم موفق باشید.

  114. برخورد کارکنان فروش بسیار عالیه و همین که مطمئنم این محصول رو با کیفیت خوب و با قیمت مناسبی خریدم برام کافیه.

  115. شما می تونید میزان عمده ای از کشک رو برای صادرات به عراق تامین کنید؟ لطفا با من تماس بگیرید.

  116. خانواده ما خیلی کشک شهر کرد مصرف می‌کنن، برای اینکه عالیه و حرف نداره.

  117.  به دلیل آن که کشک شهرکرد با مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک درست می شود و طعم و مزه فوق العاده ای در بر دارد، مصرف آن پرطرفدار شده است

  118. سلام وقت بخیر من از محصولات این سایت استفاده کردم کیفیت بسیار خوب و پشتیبانی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید دریافت کنید.

  119. کشک به عنوان یکی از فرآورده های مستقیم شیر، بسیاری از خواص و مواد مغذی شیر را داراست. اما در این میان وجود دو ماده ی مفید در ترکیبات کشک آن را به یک خوراکی منحصر به فرد تبدیل کرده است. پروتئین: کشک یکی از منابع غنی پروتئین به حساب می‌آید و مصرف آن به عنوان چاشنی یا میان وعده، تا حد زیادی، نیاز بدن به این ماده را تامین می کند.

  120. سلام و درود
    مصرف کشک میتواند یکی ازبهترین مواد غذایی باشد که به تامین مواد معدنی بدن به صورت روزانه کمک کندواز طرفی هم موجب جلوگیری از پوکی استخوان در همه گروه سنی در انسان باشد.کشک برای کودکان کم وزن غذایی مناسب محسوب میشود که گرسنگی را کاهش میدهد. برای کودکان خیلی مفیده توصیه می کنم حتما تهیه کنید . با تشکر از سایت خوبتون

  121. سلام وقت شما بخیر
    صادرکنندگان کشک شهرکرد به کشورهای دیگر هم انجام می شود از این محصول قبلا خریداری نمودم و کیفیت آن بسیار ماسب و مقرون به صرفه می باشد و به شما هم توصیه می کنم خریداری کنید.

  122. کشک برای آفتاب سوختگی،جوانسازی پوست و رفع عفونت های پوستی بسیار مفید می باشد

  123. در صورتی که کشک شهرکرد بسته بندی خریداری می کنید، بر روی بسته نوع کشک، تاریخ تولید و انقضاء نیز باید وجود داشته باشد تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید

  124. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است چه عالی که واسطه ها حذف شدن و ما میتونیم با قیمت مناسبتری خرید کنیم ازتون ممنونم

  125. سلام وقتتون بخیر
    کشک به هضم غذا کمک می‌کند و بسیاری از افراد برای درمان بیماری های معده خود از کشک استفاده می نمایند زیرا یکی از فواید کشک که اثبات شده است متعادل کردن اسید معده می باشد این ماده مغذی برای افرادی که دچار سوء هاضمه هستند.

  126. شاید کشورهای دیگر کشک محلی ایران را نشناسند امیدوارم که شما عزیزان بتوانید با تبلیغاتی که انجام میدید این محصول را به دیگر کشورها هم بشناسانید و فروش بالایی را در دیگر کشورها داشته باشید و از این طریق به تولید به سود بالایی دست پیدا کنید.

  127. سلام وقت بخیر کشک شهر کرد به دلیل با کیفیت بودن از مشتریان زیادی برخوردار می باشد که می توان از سایت خریداری نمود

  128. سلام وقتتون بخیر مطالب تون خیلی مفید بود کشک سنتی سرشار از کلسیمه این محصول کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه میشه و طعم و مزه فوق العاده ای داره ممنون دستتون دردنکنه.

  129. سلام در هر شهری از کشورهای ایران، خوراکی و یا تنقلات مختص به آن شهر تهیه می شود، مانند: شهرکرد که کشک شهرکرد به شهرت فراوانی دست یافته است. به دلیل آن که کشک شهرکرد با مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک درست می شود و طعم و مزه فوق العاده ای در بر دارد، مصرف آن پرطرفدار شده است. من ازشون خرید کردم و واقعا راضی بودم

  130. سلام و درود بر شما عزیزان امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار عالی بود توضیحاتتون

  131. سلام
    من مدیون دوستی هستم که همچنین سایت را به من معرفی کرد محصولاتش واقعا خیلی خوبه و کشک شهرکرد هم کیفیتش قیمتش محشره سود خوبی هم داره

  132. کشک میتونه یه میان وعده عالی برای بچه ها باشه..از عکسش معلومه که خیلی خوشمزه هستند.هرچه کشک دارای رطوبت پایین تری باشه و فراوری کمتری روی آن صورت گرفته باشه،مواد مغذی مخصوصا کلسیم بیشتری دارد.

  133. معمولاً شما کشک خود را به کدام یک از کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کردید

  134. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  135. با سلام .کشک سرشار از کلسیم و ویتامین دی تری هستش که نیاز روزانه بدن رو تامین میکنه و باعث استحکام استخوانها میشه

  136. کشک ماده ای است که بیشترین میزان کلسیم را دارد و در انواع خشک و مایع میتوان از این شرکت تهیه نمود .

  137. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی

  138. کشک شهرکرد از بهترین کشک های کشوره از نظر طعم و خاصیت من چون خودم اهل کردستانم از نظر خاصیت این محصول نگم براتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما